امام جمعه کرج تاکید کرد: راجع به برجام و تحریم‌ها دروغ‌پراکنی می‌کنند، برخی از این آقایان زمینه ترور سردار عزیز دل‌ها را فراهم کردند و پس از شهادتش رفتند تلاش کنند تا با قاتل سردار سلیمانی مذاکره کنند.

به گزارش فارس، محمدمهدی حسینی همدانی، در خطبه‌های نماز جمعه کرج، با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: درمیدان رقابت‌های انتخاباتی باید خیلی از امور را درانتخاب نامزد اصلح مدنظر قرار داد.

 خطیب نماز جمعه کرج افزود: یکی از ملاک‌ها در انتخاب این است که آیا فرد در مسیر ولایت قرار داد یا مقابل آن؟ 

 وی با تاکید براینکه با رأی دادن باید به تکلیف خود عمل کنیم، بیان کرد: باید با شناسایی و بررسی نامزد‌ها انتخاب اصلح را داشت.

 امام جمعه کرج یادآورشد: در میزگرد‌ها و مناظرات به خوبی می‌شود اصلح را انتخاب کرد و از نوع استدلال، حوصله، عملکرد و سوابق نامزد‌ها، می‌توان بررسی لازم را داشت.

 نماینده، ولی فقیه دراستان البرز گفت: آنچه زیبنده نظام اسلامی است رقابت انتخاباتی درمسیراخلاق مداری است به ویژه که رهبرمعظم انقلاب فرمودند از لجن پراکنی پرهیز شود. حسینی همدانی اضافه کرد: گاهی افراد به صراحت در چشم ملت نگاه می‌کنند و دروغ می‌گویند.

 وی یاد آورشد: در دولت عبرت در گذشته دورغ می‌گفتند به دیگری تهمت می‌زدند، تلاش مجاهدان درعرصه‌های مختلف را نادیده می‌گرفتند و دستاورد‌های نظام اسلامی را زیرسوال می‌بردند.

 امام جمعه کرج بیان کرد: آیا نباید مدعی‌العموم و دستگاه قضا اقدامی داشته باشد؟ بنابراین باید برخورد جدی کرد.

کسی که در رسانه ملی دروغ می‌گوید، مجرم است

امام جمعه کرج ادامه داد: نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی آیا جرم نیست؟ کسی که در رسانه ملی دروغ می‌گوید مجرم است.

 وی یاد آورشد: نمی‌دانید عده‌ای از هر فرصت استفاده می‌کنند برای اینکه به نظام اسلامی چنگ بزنند و تلاش مجاهدان را زیرسوال ببرند برای اینکه قبیله‌های قومی را تحریک کنند و هزینه‌سازی برای نظام اسلامی داشته باشند.

 امام جمعه کرج تاکید کرد: با اعتماد به نفس کامل قرآن را به غلط تفسیر می‌کنند درحالی که خودشان با دشمن عکس یادگاری می‌گیرند و گل می‌گویند با دشمن و گل می‌شنوند حتی براشون گریه هم کردند.

 وی که دراین بخش از سخنان خود با همراهی نمازگزاران با شعار مرگ برآمریکا همراه بود گفت: این افراد دل مردم و خانواده شهدا را 

خون کردند.