رئیس ستاد انتخاباتی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: پنج برادر اردوگاه انقلاب مومن هستند و در اردوگاه انقلاب باید به نامزد واحد برسیم.

به گزارش ایرنا، علی نیکزاد در مراسم افتتاح ستاد مرکزی جوانان محمدباقر قالیباف، افزود: «ما از اخلاق خارج نمی‌شویم اگر گفتند کسی از اخلاق خارج شده بدانید از ستاد آقای قالیباف نیست.»

آغاز مذاکرات برای انصراف برخی کاندیداهای جبهه انقلاب 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت اجماع نامزدهای جبهه انقلاب، گفت: جبهه انقلاب برای اجماع حرکت را شروع کرده است. در این جبهه پنج نامزد هستند که یک سبد رأی دارند.سید رضا تقوی، در گفت‌وگو با فارس افزود: عده‌ای از بزرگان در حال تلاش و رایزنی با نامزدها هستند تا کسانی که آرای کمتری دارند به نفع کاندیدی که اقبال بیشتری دارد کنار بروند. 

نامزدهای جبهه انقلاب باید برای وحدت ایثار کنند

عضو خبرگان رهبری نیز در همین راستا، گفت: به تقویت و وحدت نیروهای انقلاب حساس هستیم و باید به موضوع ضرورت انسجام در این عرصه توجه کرد و نامزدهای جبهه انقلاب باید ایثار کنند.عباس کعبی در خطبه‌های نماز عید قربان مسجد جمکران افزود: با نامزدهای جبهه انقلاب صحبت کردیم که اراده وحدت و هم‌افزایی و یکی بودن در همه آنان نهفته است و باید این اتفاق مبارک رخ دهد.