در حالی که مشخص نبود دو نماینده وزنه‌برداری بانوان در قطرکاپ دست به وزنه می‌شوند یا تنها وزن‌کشی می‌کنند، درنهایت روی تخته رفتند و با کسب عناوین چهارم و ششم به کار خود پایان دادند. مسابقات وزنه‌برداری قطر کاپ گزینشی المپیک پاریس است که در این مسابقات علاوه بر دو وزنه‌بردار دختر، هفت وزنه‌بردار مرد از ایران حضور دارند که آنها تنها وزن‌کشی‌ می‌کنند. 

به این ترتیب فاطمه کشاورز و ریحانه کریمی در گروه C دسته ۷۱ کیلوگرم زنان وزنه زدند که در رده‌های چهارم و ششم قرار گرفتند. کریمی رکورد ۹۰ یک‌ضرب، ۱۱۸ دوضرب و مجموع ۲۰۸ کیلوگرم را ثبت کرد و در رده چهارم قرار گرفت. کشاورز رکورد ۸۸ یک‌ضرب، ۱۱۰ دوضرب و مجموع ۱۹۸ کیلوگرم را ثبت کرد و در رده ششم ایستاد.

ریحانه کریمی همچنین هفت کیلوگرم در یک‌ضرب، ۱۵ کیلوگرم در دوضرب و ۳۴ کیلوگرم در مجموع رکورد جوانان ایران را به نام خود ارتقا داد. دو دختر وزنه‌بردار ایران برای نخستین مرتبه در دسته ۷۱ کیلوگرم وزنه زدند و پیش از این در دسته ۶۴ کیلوگرم بودند.

 

در حرکت یک‌ضرب کریمی ۸۵ و ۹۰ کیلوگرم را مهار کرد اما وزنه ۹۲ کیلوگرم را انداخت و پنجم شد. کشاورز هم وزنه‌های ۸۳ و ۸۸ کیلوگرم را بالای سر برد و وزنه ۹۰ کیلوگرم را انداخت و در رده ششم قرار گرفت.

 

در حرکت دوضرب کریمی هر سه حرکت خود را به درستی مهار کرد و وزنه‌های ۱۱۰، ۱۱۵ و ۱۱۸ کیلوگرم را بالای سر برد. او در دوضرب در رده سوم گروه خود قرار گرفت. او در مجموع رکورد ۲۰۸ کیلوگرم را ثبت کرد و چهارم شد. کشاورز هم در مهار وزنه‌های ۱۰۵ و ۱۱۰ کیلوگرم موفق بود اما وزنه ۱۱۴ کیلوگرم را انداخت. او در مجموع رکورد ۱۹۸ کیلوگرم را ثبت کند و ششم گروه C شد. 

در گروه C دسته ۷۱ کیلوگرم ۱۲ وزنه‌بردار حضور داشتند که سه نفر وزنه زدند. برای مشخص شدن جایگاه دختران وزنه بردار در قطر کاپ باید رقابت گروه A و B دسته ۷۱ کیلوگرم نیز برگزار می‌شد.