رئیس اندیشکده حکمرانی هوشمند گفت: با توجه به گزارش‌های تخلفات مختلف و وجود پرونده‌های قضایی در خصوص فروشگاه‌های بزرگ لوازم خانگی تبلیغات صداوسیما از این فروشگاه‌ها باید بازنگری شود. به گزارش مهر، طه‌حسین مدنی افزود: این گزارش‌ها درباره تخلفاتی چون تحویل کالاهای معیوب، استفاده از برندهای ناشناخته، فروش اجباری پک، تغییر قیمت پس از عقد قرارداد، تبلیغ علیه تولید داخلی، ادعای سود پایین، عدم تحویل کالای خریداری شده، برخورداری از رانت، فریب مشتریان و در نهایت به گفته یکی از مسئولان قضائی کشور در سال گذشته، تشکیل بیش از ۱۷ هزار پرونده قضائی در یک مدت محدود و فقط در یک استان بوده است. او تصریح کرد: با وجود این حجم از تخلفاتی که رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند؛ اما متأسفانه طی این مدت نه تنها تبلیغ این فروشگاه‌ها در رسانه ملی کمتر نشده بلکه هر روز بر زمان آن افزوده هم شده است.