معاون وزیر صمت با بیان اینکه برند مطرحی در دنیا نداریم، گفت: در حوزه برندسازی بین‌المللی خوب عمل نکرده‌ایم؛ به عنوان نمونه چرا باید زعفران به جای بسته‌بندی داخل گونی صادر شود؟ به گزارش مهر، محمدعلی دهقان دهنوی با تاکید بر اینکه وقتی می‌توانیم افتخار کنیم که محصول زعفران ما در بسته‌بندی‌های شرکت‌های ایرانی صادر شود، افزود: صادرات زمانی منجر به ایجاد ارزش‌افزوده برای کشور می‌شود که ما بتوانیم محصولات خودمان را به مصرف‌کننده نهایی در بازار هدف عرضه کنیم. چرا برندهای ما نباید حضور گسترده‌ای در فروشگاه‌های خارج از کشور یا حداقل کشورهای همسایه داشته باشند؟