رئیس صنف جایگاهداران کشور تشریح کرد؛
دلیل ایجاد صفهای طولانی در پمپبنزینها
رئیس صنف جایگاهداران کشور دلیل بروز اختلال روز شنبه در بخش پرداخت الکترونیک بهای سوخت در برخی پمپ بنزینها را تشریح کرد.
به گزارش تسنیم، اسدالله قلیزاده با اشاره به اختلال روز شنبه در بخش پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در جایگاههای عرضه سوخت گفت: سالهاست که قدرت انتخاب شرکتهای پرداخت الکترونیک بانکی با نگاه فراقانونی از جایگاه داران سلب شده و عدهای به این حوزه، سودآور نگاه میکنند و تلاشهای مختلفی از سوی آنان در جهت حفظ این شرایط وجود دارد. همچنین استهلاک بیش از حد قطعات تجهیزات سامانه هوشمند و وضعیت صدور کارت سوخت، مردم و جایگاه داران را کلافه کرده است.
وی افزود: این اولین بار نیست که چنین اتفاقی افتاده و قبلا هم با قطعی و اختلالهایی روبرو بودیم که موجب ایجاد صفهای طولانی برای مردم و زیان ناشی از عدم امکان تسویه حساب با مشتری، به جایگاه داران شده است؛ متاسفانه خدمات به مردم و جایگاه داران قربانی مسائلی شده که از نگاه فراقانونی برآمده است.
قلیزاده ادامه داد: تلاشهای بانک مرکزی، نهادهای دیگر و مجموعه صنفی جایگاه داران، به ویژه در یک سال گذشته برای حضور همه شرکتهای پرداخت الکترونیک مجوزدار از بانک مرکزی در جایگاهها، به سد مسائل غیرشفاف و انحصارطلبی برخورد کرده و موجب شده مشکلات بیشتر شود و نتیجه دلخواه تاکنون حاصل نشود.
وی بیان کرد: اقدامات حقوقی، قانونی و فنی را با جدیت دنبال میکنیم و هرفرد یا دستگاهی که در مسیر تحقق کیفیت و حذف انحصار قصور یا عدم پاسخگویی داشته باشد را به صورت شفاف به مردم اعلام خواهیم کرد و پیگیریهای قانونی را هرروز دنبال میکنیم. مردم بدانند جایگاه داران نه تنها مقصر نیستند بلکه از وضعیت موجود سامانه هوشمند و پرداخت الکترونیکی بهای سوخت شاکی اند و زیان میبینند.
رئیس صنف جایگاه داران سوخت تاکید کرد: فقط در شرایط رقابتی میتوان امیدوار بود که کیفیت خدمات رسانی روز به روز بهتر، بومی سازی در سختافزار و نرمافزار عملیاتی شود و شاهد ورود تکنولوژی نوین و افزایش کیفیت خدمات در این عرصه باشیم.
دیدگاه تان را بنویسید