کاهش۴۰ درصدی مصرف روغن پس از افزایش قیمت
مدیرعامل شرکت تعاونی فرآوری روغن و دانههای روغنی گفت: افزایش قیمت این محصول باعث شد میزان تقاضا برای خرید روغن حدود 30 تا 40 درصد کاهش پیدا کند. در حال حاضر مصرفکنندگان از ذخایر خانگی استفاده میکنند از اینرو ممکن است تا 2 ماه برای تامین نیاز به بازار مراجعه نکنند.
علیرضا شرفی در گفتوگو با ایلنا با بیان اینکه در بحث تامین روغن چالشی نداریم، گفت: فروشگاههای زنجیرهای و واحدهای صنفی مملو از روغن هستند و برخی از مشاهدات میدانی حاکی از این مهم است که برای از عرضهکنندگان برای فروش این محصول تخفیفهایی برای خریداران در نظر گرفتهاند.
دیدگاه تان را بنویسید