وزیر راه و شهرسازی گفت: این وزارتخانه لیست یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد خانه خالی را به سازمان امور مالیاتی ارائه کرده است.

به گزارش توسعه ایرانی به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در حاشیه مراسم بازدید و کلنگ‌زنی پروژه‌های زیربنایی و روبنایی شهر جدید پردیس در جمع خبرنگاران اعلام کرد: یکی دیگر از وعده‌های دولت در تکمیل زیربناها و روبناهای شهر پردیس بوده به مرحله عمل رسیده است و این تفکری است که در تمامی پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در دست انجام است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امروز در شهر جدید پردیس حدود ۲,۲۰۰ میلیارد تومان پروژه زیربنایی و روبنایی افتتاح شد که مهمترین آنها پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب است. احداث این پروژه سبب می‌شود تا از فرآیند بازیابی آب بتوانیم برای بهبود کیفی فضای سبز و محیط شهری استفاده کنیم.

سرمایه‌گذاری ۷ هزار میلیاردتومانی  وزارت راه در پردیس

عضو کابینه دولت دوازدهم تصریح کرد: پروژه‌های افتتاح شده شهر جدید پردیس سرانه‌های آموزشی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی، پارک‌ها و فضای سبز، کلانتری، خانه بهداشت و هر آنچه که مردم در پردیس برای زندگی به آن نیازمند هستند داراست.

اسلامی گفت: روند تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس، پایتخت مرکز مهر کشور در جریان است. بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان در دو سال و نیم گذشته در پردیس برای احداث راه‌ها و دیوارهای حائل سرمایه گذاری شده است که طول دیوارهای حائل ۱۲۰ کیلومتر است. همچنین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب، پمپ‌های آب، تصفیه‌خانه‌های آب، انتقال خطوط برق و هر آنچه را که می‌توانست توسط وزارت راه و شهرسازی بسازد انجام شد و در این کار اهتمام ویژه داشتیم.