پیکر سردار پاسدار شهید ابراهیم غلامی وارد جزیره کیش شد

پیکر «شهید ابراهیم غلامی» سردار جانباز هشت سال دفاع مقدس، شامگاه دوشنبه هشتم مهر با تشریفات نظامی وارد جزیره کیش شد.

به گزارش ایلنا؛  با حضور دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیران و معاونین سازمان و جمعی از مسئولین محلی با انجام آیین تشریفات نظامی در فرودگاه بین المللی کیش، پیکر آن شهید برای تشییع به مسجد امیر منتقل شد.

امروز سه شنبه نهم مهر ساعت 9 مراسم تشییع پیکر آن شهید از سپاه کیش(میدان سعدی) تا مسجد خاتم الانبیاء انجام خواهد شد.

    

در روز جهانی گردشگری برگزار شد؛ 

معرفی و تقدیر از دفاتر نمونه خدمات مسافرتی کیش 

به همت معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و مدیریت اداره نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری کیش و با حضور مدیرعامل و برخی از اعضای هیات مدیره جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش، از پنج دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری مستقر در جزیره کیش، در قالب دفاتر نمونه و موفق تقدیر به عمل آمد. 

به گزارش خبرگزاری ایلنا، دفاتر خدمات مسافرتی سفرهای کیش، مقتدر سیر ایرانیان کیش، طلوع سبز کیش، محراب سیر کیش و نسیم بهشت کیش، به واسطه ارائه خدمات تخصصی در حوزه صدور بلیت پرواز، فروش تور و ارائه سایر خدمات گردشگری مطلوب و رعایت کلیه موازین قانونی و تعهد در قبال ارائه خدمات خود به مشتریان، به عنوان دفاتر برتر در این حوزه انتخاب و معرفی شدند.

علی ابراهیمی، مدیر اداره نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری کیش عنوان کرد: روز جهانی گردشگردی بهانه‌ای است برای تقدیر از دفاتر برگزیده و قطعا ایجاد روند مثبت در ارائه خدمات گردشگری برای سایر دفاتر، ملزم به روز خاص در تقویم رویدادها نبوده و دفاتری که در زنجیره حرفه‌ای و مثبت قدم بر می‌دارند، قطعا شایسته توجه و تقدیر و البته حمایت خواهند بود.

ابراهیمی با بیان اینکه در حال حاضر 137 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در حال فعالیت در هستند، گفت: جزیره کیش به عنوان یک قطب فعال گردشگری در کشور و حتی منطقه محسوب شده و نظارت دائمی کارشناسان این حوزه در جهت ارائه خدمات به روز و حرفه ای به ویژه در سال‌های پیش رو که رویدادهای بزرگ ورزشی در منطقه را شاهد خواهیم بود می‌تواند، سهم جزیره کیش از رویدادهای کشورهای همسایه را از لحاظ جذب گردشگر به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

    

آموزش مروری بر جوان‌سازی صورت در کیش

کلاس آموزش «مروری بر جوان سازی صورت» 11 مهر در سالن همایش بیمارستان کیش برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛  بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش کلاس آموزش مروری بر جوان سازی صورت­ را پنج شنبه 11 مهر سال جاری ساعت هشت و سی دقیقه در سالن همایش این بیمارستان برگزار کند.

مدرس این کلاس آموزشی که به صورت رایگان برگزار می‌شود، دکتر سید پویان دربانی است و ورود برای عموم آزاد است.