مدیر عامل بانک ایران زمین:
امروز خدمتی نیست که نتوانیم از راه دور ارائه کنیم
مدیر عامل بانک ایران زمین در بازدید از شعب شهر تهران گفت: امروز نگاه مشتریان به شعب بانکی نسبت به گذشته تغییر کرده است. در حال حاضر خدمتی وجود ندارد که نتوانیم از طریق ابزارهای هوشمند به مردم ارائه کنیم.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید به همراه معاون عملیات بانکی با حضور در تعدادی از شعب تهران ضمن بازدید از این شعب، گفت: در حال حاضر 97 درصد تراکنشهای بانک ایران زمین در خارج از شعب انجام میشود و این موضوع در سایر بانکها نیز با آمار مشابهی وجود دارد، که این خود نشان میدهد تغییرات بزرگی در سالهای اخیر صورت گرفته است.
وی افزود: نسبت به گذشته شاهد کاهش تعداد شعب بانکها هستیم. اما واقعیت این است که عمده اتفاقی که در حال رخ دادن است، تغییر نقش شعب است.
مدیرعامل بانک ایران زمین، با اشاره به سرعت رشد تکنولوژی گفت: در حال حاضر در بخشی از موارد سرعت تکنولوژی از قوانین ما پیشی گرفته است، که جا دارد نهادهای متولی موضوعاتی مانند امضاء دیجیتال و احراز هویت برای بازگشایی حساب از راه دور را حل کنند.
دیدگاه تان را بنویسید