شب پیانو و فلوت در تالار رودکی

کنسرت لیلا رمضان و فیروزه نوایی

شنبه ۲۲ دی‌ماه ساعت هشت شب تالار رودکی میزبان اجرای برنامه کنسرت فلوت و پیانو به نوازندگی فیروزه نوایی و لیلا رمضان خواهد بود. در این برنامه قرار است از آثار موزیسین‌های ایرانی و خارجی اجرا شود. آثاری از آهنگسازان متقدم و متأخری چون کلود دبوسی، فکرت امیراف حشمت سنجری، امانوئل ملیک اصلانیان علیرضا مشایخی و کارن کیهانی در این برنامه به مخاطبان تقدیم خواهد شد. 

    


تجلیل از استاد ابراهیم‌قنبری‌مهر در جشن موسیقی ما

شب گذشته در اقدامی ارزنده و قابل‌تقدیر، در پنجمین جشن سالانه موسیقی ما به پاسداشت یک‌عمر فعالیت هنری از استاد ابراهیم قنبری‌مهر سازنده پیشکسوت و پرآوازه ساز و از شاگردان استاد صبا، تجلیل شد. برنامه‌ریزان سایت موسیقی ما در چهار دوره جشن قبلی خود از اساتیدی چون عبدالوهاب شهیدی، احمد پژمان هوشنگ ظریف، فرهاد فخرالدینی، لوریس چکناواریان، محمدرضا درویشی و کیهان کلهر تقدیر به عمل‌آورده‌اند.

    


جشن خانه موسیقی و جوایز کتاب‌های منتشرشده

جشن خانه موسیقی به مناسبت نوزدهمین سال فعالیت آن، روز ششم بهمن‌ماه سال ۹۷ با معرفی برگزیدگان در حوزه آثار تألیفی و کتاب در تالار ایوان شمس تهران برگزار خواهد شد. در دوره قبلی این جشن به معرفی برگزیدگان حوزه موسیقی در بخش آلبوم اختصاص داشت اما در این دوره برگزیدگان بخش موسیقی در حوزه کتاب در سه رشته «آموزشی» «علمی‌پژوهشی» و «ترجمه» معرفی خواهند شد. داوری جوایز جشن خانه موسیقی به‌صورت دوسالانه برگزار می‌شود و یک سال آن به کتاب و سال دیگر به آلبوم اختصاص دارد.  تمامی نویسندگان، پژوهشگران و ناشرانی که آثار مکتوب حوزه موسیقی خود را در فاصله تیرماه ۱۳۹۵ الی تیرماه ۱۳۹۷ به چاپ رسانده‌اند می‌توانستند آثار خود را به دبیرخانه جشن ارسال کنند.