نتفلیکس پخش آزمایشی آگهی بین اپیزودها را شروع کرد
هرچند قابلیت تماشای اپیزودهای یک سریال پشت سر هم پیش از نتفلیکس هم وجود داشت، ولی این شبکه استریم غولپیکر توانست چنین قابلیتی را از هر زمان دیگری سادهتر سازد و تماشای چند اپیزود در کنار یکدیگر را به شیوهای استاندارد از سریالبینی تبدیل کند.
مشترکین نتفلیکس بعد از پایان هر اپیزود نیاز نیست کار خاصی انجام دهند و تنها چند ثانیه پس از آن اپیزود بعدی شروع میشود و به این ترتیب میتوان همه قسمتهای یک فصل را پشت سر هم تماشا کرد. ولی طبق گزارشها، به نظر میرسد نتفلیکس به دنبال اعمال تغییراتی در این ساز و کار بوده و در حال آزمایشهای اولیه برای قرار دادن تبلیغات بین اپیزودها است.
به گزارش Ars Technica، این روزها بعضی از مشترکین Netflix در هنگام تماشای سریالهایی مثل «ریک و مورتی» (Rick & Morty) و «برگری باب» (Bob’s Burgers) با تبلیغ سریالهایی چون «بهتره با ساول تماس بگیری» (Better Call Saul) و «سیریناپذیر» (Insatiable) مواجه میشوند؛ تبلیغاتی که فقط برای عدهای به نمایش درمیآیند و به گفته نتفلیکس میتوان آنها را به سادگی رد کرد.
نتفلیکس در ارتباط با این موضوع بیانیهای منتشر کرده و این تبلیغات را تنها نوعی پیشنهاد معرفی کرده که به بینندگان کمک میکنند سریالهای متناسب با سلیقه خود را پیدا و تماشا کنند.
دیدگاه تان را بنویسید