هرچند قابلیت تماشای اپیزودهای یک سریال پشت سر هم پیش از نتفلیکس هم وجود داشت، ولی این شبکه استریم غول‌پیکر توانست چنین قابلیتی را از هر زمان دیگری ساده‌تر سازد و تماشای چند اپیزود در کنار یکدیگر را به شیوه‌ای استاندارد از سریال‌بینی تبدیل کند.

مشترکین نتفلیکس بعد از پایان هر اپیزود نیاز نیست کار خاصی انجام دهند و تنها چند ثانیه پس از آن اپیزود بعدی شروع می‌شود و به این ترتیب می‌توان همه قسمت‌های یک فصل را پشت سر هم تماشا کرد. ولی طبق گزارش‌ها، به نظر می‌رسد نتفلیکس به دنبال اعمال تغییراتی در این ساز و کار بوده و در حال آزمایش‌های اولیه برای قرار دادن تبلیغات بین اپیزودها است.

به گزارش Ars Technica، این روزها بعضی از مشترکین Netflix در هنگام تماشای سریال‌هایی مثل «ریک و مورتی» (Rick & Morty) و «برگری باب» (Bob’s Burgers) با تبلیغ سریال‌هایی چون «بهتره با ساول تماس بگیری» (Better Call Saul) و «سیری‌ناپذیر» (Insatiable) مواجه می‌شوند؛ تبلیغاتی که فقط برای عده‌ای به نمایش درمی‌آیند و به گفته نتفلیکس می‌توان آن‌ها را به سادگی رد کرد.

 نتفلیکس در ارتباط با این موضوع بیانیه‌ای منتشر کرده و این تبلیغات را تنها نوعی پیشنهاد معرفی کرده که به بینندگان کمک می‌کنند سریال‌های متناسب با سلیقه خود را پیدا و تماشا کنند.