رابرت دنیرو که به تازگی بازی در فیلم «مرد ایرلندی» مارتین اسکورسیزی را به پایان رسانده درباره تجربه همکاری با آل پاچینو در این فیلم می‎گوید که او و ال رقیب یکدیگر نیستند. دنیرو هم‎چنین معتقد است که دی کاپریو و بردلی کوپر جزو بازیگران جوان و عالی به‎حساب می‎آیند.

ستاره فیلم «راننده تاکسی» درباره شاخص‎ترین فیلمی که در طول این سال‎ها بازی کرده به میرر می‎گوید: «فیلم «گاو خشمگین» را دوست دارم جایی‎که من نقش جیک لاماتا بوکسور را بازی کردم. سر آن فیلم بسیار سختی کشیدم، اما آن فیلم یک کار دلی بود. من هم‎چنین به تازگی فیلم «ایرلندی» را با مارتین اسکورسیزی، آل پاچینو و جو پشی تمام کردم. این فیلم پس از مدت طولانی ساخته شد و من اوقات خوبی را سر آن کار داشتم.»

دنیرو هم‌چنین در پاسخ به این پرسش که آیا رقابتی بین او و آل پاچینو وجود دارد، گفت: «ما مدت زمان خیلی خیلی طولانیست که همدیگر را می‌شناسیم. تردیدی نیست که ما برای نقش‌های شبیه به هم انتخاب شده‌ایم. آل پاچینو چیزهایی را که امروز از آن‌ها استفاده می‌کنم به من یاد داد. می‌دانید او دوست دارد همیشه در حال خواندن فیلمنامه باشد و من اکنون این کار را در تمام روز انجام می‌دهم.»

او هم‌چنین درباره بازیگران جوان موفق امروز سینمای جهان توضیح داد: «امروز چند بازیگر جوان فوق‌العاده وجود دارد. من فکر می‌کنم دی کاپریو عالی است، بردلی کوپر هم همین‌طور، چند بازیگر جوان دیگر هم هستند که  فوق‌العاده هستند.»