مصطفی کوشکی کارگردان، تهیه کننده و مدیر تئاتر مستقل تهران درباره نقش تبلیغات مجازی در جذب مخاطبان تئاتر گفت: زمانی که یک مدیوم تازه برای تبلیغات مثل تلگرام و اینستاگرام و کمی دورتر فیسبوک به تئاتر ورود می‌کند، فضای تازه‌ای باز می‌کند. ویژگی این فضا این است که مخاطب بیشتری با آن در ارتباط است و حتی به نظر من تبلیغات شهری هیچ‌وقت حتی بازده کوتاه مدت نیز برای یک اثر نمایشی نداشته است. مدیر تئاتر مستقل با اشاره به این‌که با ورود فضاهای مجازی طیف مخاطبان تئاتر گسترده‌تر شد، اعلام کرد: این رسانه‌ها فضا را هیجان‌انگیزتر کرده و باعث شده‌اند مخاطبان به این تبلیغات اعتماد کنند.  وی درباره لزوم تخصص داشتن روابط عمومی‌ها برای تبلیغ درست یک نمایش گفت: روابط عمومی و مدیران تبلیغات تئاترها برای معرفی کارشان، ایده‎های غیرمتعارفی برای تبلیغ یک نمایش پیشنهاد می‎دهند مثلا می‎گویند تیزرشان را به پیج یکی از به اصطلاح شاخ‎های اینستاگرام بدهند تا برای‎شان تبلیغ کند. این شناخت نداشتن از چگونگی تبلیغ یک نمایش دارد خیلی ترسناک می‎شود.