گرشا رضایی، خواننده پاپ که طی سال‌های اخیر کنسرت‌های متعددی را در تهران و شهرستان‌ها  روی صحنه برده در گفتگویی کوتاه با «توسعه ایرانی»، از اهمیت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرانش گفت.

با روی کار آمدن دولت جدید، هدایت وزارت ارشاد به سیدعباس صالحی سپرده شد. او هنوز در بخش معاونت هنری که زیرمجموعه‌های مختلفی دارد، تغییری ایجاد نکرده است. هرچند اهالی موسیقی نگرانند که دفتر موسیقی در دولت چهاردهم، به چه کسی سپرده می‌شود.

اینگونه به نظر می‌رسد که اهالی موسیقی در حال حاضر از دفتر موسیقی و نوع عملکردش رضایت دارند،‌ یا لااقل اینکه در این زمینه انتقاد و شکایت‌های تند و تیزی وجود نداشته است. در نهایت این نوع عملکرد و طراحی‌ و اجرای برنامه‌های بلند مدت است که نتیجه خواهد داد و به این ترتیب است که می‌توان گفت بخش مهمی چون دفتر موسیقی در راستای خدمت‌رسانی به اهالی موسیقی در همه سبک‌ها و سیاق‌ها قدم برداشته است.

البته باید یادآور شد، دفتر موسیقی برای فعالیت‌های گسترده و ریشه‌ای نیاز به بودجه‌های بزرگی دارد. در این زمینه با گرشا رضایی، خواننده موسیقی پاپ گفتگویی کوتاه داشته‌ایم و به این واسطه از دیدگاه‌های خود درباره بخش مهمی چون دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته است.

این خواننده شناخته شده موسیقی پاپ در ابتدای صحبت‌هایش درباره اوضاع دفتر موسیقی در سال‌های گذشته گفت: هم در زمان محمد الهیاری و هم در زمان آقای سمیعی اوضاع دفتر موسیقی خوب بوده و هست.

گرشا رضایی افزود: به نظرم دفتر موسیقی وزارت فرهنگ در حال حاضر کارش را خیلی خوب انجام می‌دهد. از زمانی که آقای سمیعی به دفتر موسیقی با هنرمندان راه آمده است. در زمان آقای الهیاری هم همینطور بود.

وی ادامه داد: امیدوارم با تغییر دولت و روی کار آمدن دولت جدید، آقای سمیعی در دفتر موسیقی سرجایش بماند و شاهد تغییری در این بخش نباشیم.

این خواننده موسیقی پاپ کشورمان گفت: در سال‌های گذشته که آقای الهیاری واقعا عملکرد خوبی در دفتر موسیقی داشت. آقای سمیعی هم که خودش موزیسین است و سواد موسیقی دارد. رضایی تاکید کرد: من اهل چاپلوسی نیستم؛ با کسی هم تعارف ندارم، باور کنید در کنسرت‌های شهرستان هر زمان که کارمان گره می‌خورد، این دو بزرگوار (الهیاری و سمیعی) با پیگیری‌های مستمر، مشکلات را حل و فصل می‌کردند.