رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در نامه ای به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری تاکید کرد: امکان ثبت نام دانشجویان محروم از تحصیل که حکم آنها در حال اجرا است (بدون ایجاد محدویت در اخذ واحد) در مهلت حذف و اضافه فراهم گردد و به دانشجویان ذینفع اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش انتخاب،‌ سعید حبیبا، در نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری تاکید کرد: امکان ثبت نام دانشجویان محروم از تحصیل که حکم آنها در حال اجرا است (بدون ایجاد محدویت در اخذ واحد) در مهلت حذف و اضافه فراهم گردد و به دانشجویان ذینفع اطلاع‌رسانی شود.

 در بخش‌هایی از این نامه آمده است:

 امکان ثبت نام دانشجویان محروم از تحصیل که حکم آنها در حال اجرا است (بدون ایجاد محدویت در اخذ واحد) در مهلت حذف و اضافه فراهم گردد و به دانشجویان ذینفع اطلاع‌رسانی شود.  جهت امکان ثبت نام در نیم‌سال اول 1404-1403 منحصراً در خصوص دانشجویان مذکور، مدت حذف و اضافه یک هفته تمدید شود.

 دانشجویان مشمول این بخشنامه از تسهیلات رفاهی (نظیر خوابگاه و تغذیه) مانند سایر دانشجویان برخوردار خواهند بود.

 آرای کمیته‌های انضباطی در خصوص تخلفات عمومی، اخلاقی، آموزشی و اداری از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.  نسبت به مصادیق ابهام یا موارد مسکوت، در موارد مذکور با هماهنگی سازمان امور دانشجویان اقدام شود.

 اعتراض سایر دانشجویانی که مدعی شمول این بخشنامه نسبت به خود هستند به قید فوریت و تا قبل از انقضای موعد حذف و اضافه به اداره کل دانشجویان داخل منعکس شود.