رئیس‌جمهور در دیدار با کارکنان وزارت اطلاعات با تاکید بر این که اگر کاری کنیم مردم راضی شوند، این نظام می‌ماند و ولایت حفظ می‌شود، گفت: شما سربازان واقعی این انقلاب هستید، سربازانی که بدون ادعای نام و نان، گمنام برای کشور گام برمی‌دارید و تلاش می‌کنید. 

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، مسعود پزشکیان در این دیدار که به مناسبت چهلمین سال تاسیس وزارت اطلاعات انجام شد، اظهار کرد: شما سربازان واقعی این انقلاب هستید، سربازانی که بدون ادعای نام و نان، گمنام برای کشور گام برمی‌دارید و تلاش می‌کنید.

وی افزود: ما اگر کاری کنیم که مردم راضی شوند، ولایت، جمهوری اسلامی و نظام را تثبیت می‌کنیم یا به آن خیانت می‌کنیم؟ کاری کنیم که مردم راضی شوند این نظام می‌ماند و ولایت حفظ می‌شود. با خدمت به مردم، آنان را جذب کنیم.

پزشکیان تاکید کرد: ما با کار کردن، خوبی کردن به مردم نشان دهیم نه با دستور دادن و امر و نهی کردن. گره از کار مردم باز کنیم تا بدانند اگر ما باشیم گره از کار آنان باز می‌کنیم. اگر ما باشیم مشکل آنان را بی‌منت 

حل می‌کنیم.

رئیس‌جمهوری تصریح کرد: اگر خدمت کردیم می‌توانیم جذب کنیم و اگر کمک کردیم می‌توانیم مشکلی را حل کنیم. هیچ چیز گویاتر از رفتار ما نیست، پس تلاش کنیم وحدت و انسجام را در کشور ایجاد کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: قصد و باورمان ایجاد وحدت در کشور است. مصمم هستیم برویم و از کسانی که می‌توانند ما را به چشم‌انداز برسانند کمک بگیریم و از آنان خواهش کنیم که به ما کمک کنند نه اینکه دستور دهیم. کسانی که خلاق و توانمند هستند قرار نیست خودشان را به من عرضه کنند که می‌خواهد کار کند، من باید منت او را بکشم و از او کمک بگیرم.