معاون جدید امور مجلس دولت گفت: رئیس جمهور محترم به صراحت اعلام کرده‌اند که اعضای هیأت وزیران را با نظر حضرت آقا و تایید معظم له معرفی خواهند کرد؛ از این روی وظیفه داریم با برقراری تعامل حداکثری با نمایندگان نظر آنها را برای رأی اعتماد بالا به وزرای پیشنهادی جلب کنیم.

به گزارش ایلنا، شهرام دبیری در اولین روز کاری خود با حضور در میان مدیران و کارکنان معاونت امور مجلس ریاست‌جمهوری که با همراهی سیدمحمود حسینی‌پور سرپرست سابق معاونت مجلس ریاست‌جمهوری انجام پذیرفت، بر لزوم ارتقای صمیمانه و سازنده روابط دولت و مجلس تاکید کرد.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور نگاه و رویکرد فراجناحی دارد، بیان کرد: دکتر پزشکیان بارها اعلام کرده که قصد دارد از ظرفیت همه گرایش‌های سیاسی بر اساس توانمندی افراد در مسئولیت های مختلف استفاده کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: در مجموعه معاونت پارلمانی تلاش خواهیم کرد که تعامل و رابطه خوبی با تک تک نمایندگان داشته باشیم و مطالبات مردم حوزه های انتخابیه که از زبان نمایندگان مطرح می‌شود را با جدیت پیگیری کنیم.

وی با اشاره به حضور خود در شورای شهر و ریاست این شورا و نیز شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: در انتخابات شوراها همواره بدون گرایش سیاسی و  بصورت مستقل شرکت داشتم و مبنا و ملاک کار در معاونت امور مجلس نیز همانند دکتر پزشکیان، تعامل بر مبنای حل مشکل مردم و بکارگیری مدیران بر اساس شایسته‌سالاری و توانمندی آنان است تا ان شالله دست در دست هم در راستای اهداف نظام اسلامی و در نهایت جلب رضایتمندی مردم تلاش کنیم.

 دبیری پرهیز از اختلاف و تنش بین دو قوه را مورد تاکید قرار و ادامه داد: مردم از هرگونه تنش و درگیری بین سطوح مختلف مسئولین خسته شده اند لذا باید تلاش کنیم امور کشور در نهایت همدلی و همگرایی و آرامش پیگیری شود بنحوی که آثار این تعامل در زندگی مردم لمس شود. همه باید فرصت خدمت را غنیمت بشماریم و تلاش کنیم با  کیفیت بالا و با همه توان در خدمت مردم باشیم. وی همچنین پیشنهادهایی برای بهبود و ارتقای جایگاه و عملکرد این معاونت از جمله اتخاذ سیستم ارتباطی با نمایندگان در سطح استان‌های 

مختلف ارایه داد.