فعال سیاسی اصولگرا گفت: به نظرم از آنجایی که جریان آقای جلیلی به شدت مخفیانه و محرمانه کار می‌کنند، افشاگری کارهای مخفیانه آنها و درخواست شفافیت می‌تواند نقشه آنها را تا حد قابل توجهی متوقف کند.

به گزارش ایلنا، محمد مهاجری در پاسخ به اینکه آقای جلیلی بعد از شکست انتخاباتی در نشستی ادامه شبکه‌سازی خود و اطرافیانش تحت عنوان دولت سایه خبر داد ارزیابی شما از این موضوع چیست و‌ آیا ممکن است کارشکنی‌ها در قالب همین جریان انجام شود، توضیح داد: کاری که به عنوان دولت سایه انجام می‌شود کارشکنی نیست. در دولت سایه نشستند با یکسری افراد برای خودشان طرح، ایده، کتاب و مجله می‌نویسند. به نظر من فی‌النفسه خطری ندارد و کارشکنی حساب نمی‌شود. مهم آن جریان پشت‌سر دولت سایه است که آن جریان از اطلاعات آن‌ها به منظور تخریب دولت مستقر بهره‌برداری می‌کند. این کار را با آقای روحانی هم کردند و الان هم همان را تکرار می‌کنند.

وی افزود: در واقع آن‌ها کار خیلی خاصی انجام نمی‌دهند که ما نگران باشیم از باب اینکه با دولت رقابت کرده، کارشکنی می‌کنند. کار تخریبی که این جریان انجام می‌دهد و آن جریان سایبری افراطی تندرو که آن را هندل می‌کند، نگران‌کننده است.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که بخشی از بدنه تندرو اصولگرایی مردم را به به طور مداوم به خاطر انتخاب آقای پزشکیان سرزنش کرده و سعی می‌کنند همچنان آنان را نسبت به تشکیل دولت سوم روحانی بترسانند. این موضوع چه پیامدی دارد و برای جلوگیری آن باید چه اقداماتی صورت گیرد، گفت: دولت آقای روحانی کارنامه‌ای دارد که یک مقداری مظلوم واقع شده است. روحانی در بدترین شراط کرونایی که سه سال طول کشید، توانست کشور را از وضعیت سقوط نجات دهد و قابل تقدیر است. اگر جریانات سیاسی بیایند و در مورد شرایط و فضایی که دولت روحانی آن را مدیریت کرد، شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی کنند تا حد زیادی موضوع روشن می‌شود و مردم آگاه می‌شوند.

قالیباف با همراهی جریانی که در مجلس دارد، 

می‌تواند فعالیت تندروها را  تا حدی کنترل کند

وی درباره حیات سیاسی دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: آقای جلیلی با بازی‌هایی که در دولت سایه درمی‌آورد به مرور تمام خواهد شد. فکر نمی‌کنم ایشان در این دوره بتواند خیلی موفق باشد و احتمالا حیات سیاسی او پایان خواهد یافت. قالیباف هم فهمید سقف توان او همان مجلس است. آن دو نفر دیگر هم اگر از سمت‌های فعلی‌شان حذف شوند به نظرم هیچ دیده نخواهند شد.