مصطفی پورمحمدی در پیام تبریک پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: امروز شما رئیس‌جمهور همه رفیقان و رقیبان و همه همراهان و مقابلان و همه غایبان ناخرسند هستید.

در بخشی از این پیام خطاب به «ملت شریف و خردمند ایران»، ‌آمده است:  حضور شکوهمند شما در بالاترین میدان مردم سالاری، نماد عقلانیت وبلوغ تاریخی یک ملت بود. این پیروزی، گوارایتان و سوگورایِ شکست و ناامیدی، نصیب دشمنانتان باد. الحمدالله علی ما هدینا.

در ادامه می‌خوانیم: جناب دکتر پزشکیان! اینک باری سنگین بر دوش شما و چشمانی امیدوار به راه شما دوخته شده است. امروز شما رئیس جمهور همه رفیقان و رقیبان و همه همراهان و مقابلان و همه غایبان ناخرسند هستید. پس صادقانه امید دارم که فراتر از هرنگاهی، چنان که از شما سراغ داریم، با ایمان به اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی و پیشرفت میهن عزیز، رضایت حق تعالی وسعادت ملت شریف ایران را اصل بی‌بدیل تمامی انتخاب ها، برنامه‌ها و تصمیم‌هایتان قرار دهید تا به لطف الهی، سختی‌ها را گره از گره بگشایید و برای مشکلات در هم تنیده کشور، راه نجاتی شایسته بیابید که ان الله یدافع عن الذین آمنوا... و ان الله مع المتقین.

پورمحمدی در پایان پیام تبریک خود به پزشکیان آورده است: اینجانب توفیق جنابعالی را در خدمت به اسلام عزیز و ملت بزرگ ایران و آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر بویژه شهید خدمت، رئیسی عزیز از درگاه احدیت طلب کنم.