محمد جواد ظریف طی سخنرانی در حرم امام گفت: دو هفته پیش اعلام کردم که شنبه آقای پزشکیان را رئیس جمهور پزشکیان خواهیم خواند؛ امروز با تلاش شما مردم پزشکیان از این پس رئیس جمهور همه مردم ایران است. هم کسانی به او رای دادند هم کسانی که به رقیب وی رای دادند و هم کسانی که اصلا رای ندادند؛ پزشکیان نماینده همه آنهاست و می‌خواهد درخواست‌ها و مطلبات همه آن‌ها را دنبال کند. 

به گزارش «انتخاب»؛ محمد جواد ظریف طی سخنرانی در حرم امام گفت: دو هفته پیش اعلام کردم که شنبه آقای پزشکیان را رئیس جمهور پزشکیان خواهیم خواند؛ امروز با تلاش شما مردم پزشکیان از این پس رئیس جمهور همه مردم ایران است. هم کسانی به او رای دادند هم کسانی که به رقیب وی رای دادند و هم کسانی که اصلا رای ندادند؛ پزشکیان نماینده همه آنهاست و می‌خواهد درخواست‌ها و مطلبات همه آن‌ها را دنبال کند.

 ظریف در ادامه بیان کرد: این سیل عظیم مردم که با آمدن پای صندوق‌های رای سیل خروشان تغییر را شروع کردند تا به نتیجه رسیدن همراه دکتر پزشکیان 

خواهند بود.

 وی افزود: ما وامدار آن جوانی هستیم که پدر ۱۲۰ ساله اش را به دوش کشید تا رای دهد. مردم ایران قهرمان این عرصه هستند و قهرمان باقی خواهند ماند.