کاظم صدیقی در سومین حضور در نماز جمعه تهران پس از افشای زمین‌خواری ازگل، گفت: رئیس جمهوری که بخواهد همه استانداران و طرح‌های کشور را کنار بگذارد به درد نمی‌خورد.

به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته افزود: رئیسی مرد کار ، عمل، خدمت ، صفا و صداقت بود. او در خدمتگزاری به کشور نصاب جدیدی را به وجود آورد. در گذشته هم مسئولانی بودند که خدمات زیادی انجام دادند، اما آقای رئیسی نصاب جدیدی را در باب خدمتگزاری به ملت ایجاد کرد. در انتخاب رئیس جمهور بعدی باید به این مسئله توجه داشته باشید.

وی گفت: باید فردی رئیس جمهور شود که در تراز خدمتگزاری آیت‌الله رئیسی باشد و تحت پرچم نایب امام زمان و در کنار و در خدمت مردم باشد. هر رئیس جمهوری که بخواهد این انقلاب را به هم بزند به درد کشور نمی‌خورد. اگر کسی بیاید که همه استانداران و همه طرح‌های کشور را کنار بگذارد به درد ملت نمی‌خورد، بلکه باید فردی رئیس جمهور شود که در تراز خدمتگزاری آیت‌الله رئیسی باشد و تحت پرچم نایب امام زمان و در کنار و در خدمت  مردم باشد.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی با نایب امام زمان(عج) بیعت کرد و سر بیعتش ماند تا شربت شهادت را نوشید.

 صدیقی اظهارکرد: همه ما در محضر پیامبر اسلام(ص)، ائمه معصومین(ع) و صدیقه کبری(س) هستیم و انگیزه همه ما برای شرکت در نماز جمعه را می‌دانند. از عمل آن چیزی که دست انسان را در زندگی ابدی می‌گیرد، احسان، خیر و خدمت به مردم است.