سخنگوی جبهه پایداری با انتقاد از حمله اصلاح‌طلبان علیه دولت، گفت: اصلاح‌طلبان می‌گویند سفره مردم کوچک شده است. سفره مردم را به قدری کوچک کردید که هر قدر بزرگ شود، باز هم کوچک دیده می‌شود.

به گزارش ایرنا، مجید متقی‌فر افزود: اصلاح‌طلبان و غرب‌گراها، در حال حذف‌شدن از عرصه قدرت و سیاست هستند و به همین دلیل، دارند دست و پا می‌زنند و منتظرند که اتفاقی مثل حوادث پارسال، رخ دهد تا بتوانند دوباره فعال شده و با حمایت از اغتشاشات، احکام دینی را به چالش بکشند.

وی ادامه داد: ما به عنوان جبهه پایداری همیشه از ابتدای تاسیس در ششم مرداد ۱۳۹۰ تا امروز، اعلام کرده‌ایم که اگر جایی خلاف رهنمود‌های رهبری و امام (ره) موضع‌گیری کردیم، به ما گفته شود. ناراحتی عده‌ای از ما چیست که اینقدر هجمه وجود دارد؛ چه ضعفی از ما دیده‌اند؟ یک سری دروغ علیه مسئولان جبهه پایداری می‌گویند که جواب هم داده شده، اما همچنان دروغ‌های خود را تکرار می‌کنند. 

سخنگوی جبهه پایداری گفت: ما به تکلیف خود عمل می‌کنیم ولو اینکه صد‌ها بار دیگر به ما انگ افراط بزنند. اگر تبعیت از امام (ره) و رهبری و عملیاتی‌کردن رهنمود‌های آنان، عملی افراطی است، بله ما افراطی هستیم. افراطی، به کسی می‌گویند که در فضای جهالت قدم بر داشته و آرمان، هدف و ایدئولوژی ندارد، اما مسیر ما کاملا روشن است.

متقی‌فر با بیان اینکه برخی جریان‌ها که توسط مردم از حاکمیت کنار گذاشته‌اند، بسیار ناراحت‌اند گفت: غرب‌گرا‌ها برای بازگشت به قدرت، به جای تغییر رویه‌ی غلط گذشته، دیگران را متهم می‌کنند. این‌ها می‌خواهند کشور، دوباره مسیر غرب را برود و مردم را بدبخت کنند.

وی با اشاره به روند وحدت اصولگرایان برای انتخابات آینده تاکید کرد: اگر فضا به سمت شایسته‌گزینی و انتخاب اصلح رفت، سعی خواهیم کرد با سایر نیرو‌های انقلابی وحدت کنیم؛ در غیر این صورت به حداکثر افراد مشترک در فهرست‌ها برسیم. اگر هم فضا به سمت شایسته‌گزینی نرفت، سعی می‌کنیم شکاف زیاد نشود.

متقی‌فر گفت: در صورت اختلاف سلیقه و حتی عدم توافق، تلاش ما عدم تضعیف گروه‌هایی است که در دایره اصولگرایی تعریف می‌شوند. از آن‌ها نیز دعوت می‌کنیم، پایداری را تضعیف نکنند؛ زیرا منفعت این کار، به دشمن می‌رسد.

وی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم و شخص رئیس‌جمهور اظهار کرد: آقای رئیسی عضو جبهه پایداری نیست و مشخص است که در سپردن مسئولیت‌ها، به پایداری‌بودن یا نبودن افراد توجهی نکرده است. باید آقای رئیسی را حمایت کرد. نسبت آقای رئیسی با رهبری، مانند رهبری با امام (ره) است. یعنی همانگونه که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با امام خمینی (ره) به لحاظ تقید شرعی ارتباط داشتند، ارتباط آقای رئیسی با رهبر انقلاب نیز همان‌گونه است و این موضوع برای ما اهمیت زیادی دارد.