دبیرکل جبهه پایداری گفت: ما امروز از عملکرد و جهت گیری‌های آقای رئیسی حمایت و تشکر می‌کنیم و در عین حال به کسی چک سفید نمی‌دهیم. به ایشان عرض می‌کنیم دست شما درد نکند، اما این مقدار کافی نیست. لیاقت مردم ما خیلی بیشتر از این‌ها است و مردم انتظار دارند مسئولینی را که با مشی انقلابی و تحولگرای شما همخوانی ندارند به سرعت عوض کنید.

به گزارش سایت جبهه پایداری، صادق محصولی، در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت گفت: برخی شعار اعتدال و میانه‌روی سر می‌دهند، ولی اعتدال و میانه‌روی به چه شکل است؟ مثلا اگر من ١٠٠ تومن به کسی بدهی دارم، ولی به او بگویم که فقط ٢٠ تومن بدهکارم؛ و او هم اصرار به گرفتن کل حقش یعنی صد تومن داشته باشد. آیا شخص ثالث معتدل و میانه‌رو می‌تواند بگوید اعتدال این است که وسطش را بگیرید یعنی ۶٠ تومن؟! این که ظلم است به طلبکار!

وی افزود: ما در انتخابات مجلس، باید کسی را انتحاب کنیم که اصلح باشد کسی که مجلس را خانه امید ایرانیان ببیند، عدالت خواه و عدالت گستر، فساد گریز و فساد ستیز باشد. نگاه و امیدش به دست جوانان و دانشمندان و نخبگان و توانایی‌های ایران و ایرانی باشد نه بدست بیگانگان و اربابان جهانی. خودش را بدهکار مردم بداند نه طلبکار. مطمئنا پیشرفت ایران در سایه ایران قوی و از جمله مجلس قوی است.

جبهه پایداری دنبال سهم خواهی نبوده و نیست

محصولی در ادامه بااشاره به برخی سهم خواهی‌ها در دولت افزود: جبهه پایداری دنبال سهم خواهی نبوده و نیست. با اینکه حتی یک نفر هم از اعضای جبهه پایداری در کابینه نیست، ولی اعتقاد داریم موفقیت دولت و دیگر قوا موفقیت همه جبهه انقلاب است و فرقی نمی‌کند آن مسئول از جبهه پایداری باشد یا نه. این که شایعه می‌کنند تمام دولت و... دست پایداری هست تماما دروغ است. با جهاد تبیین باید مراقبت کرد که برخی ساده انگاران گول جریان‌های فریبکار غربگرا را نخورند.

دبیرکل جبهه پایداری گفت: همواره حضور مردم در صحنه‌ها گره‌ها را باز کرده و لذا حضور هرچه بیشتر مردم در انتخابات و مشارکت بالا بهترین نتیجه برای پیشرفت کشور را رقم می‌زند مردم همیشه در بزنگاه ها، حضور و مشارکت حماسی داشتند جنگ یکی از صحنه‌هایی بود که مردم بیشترین مشارکت را داشتند، در بحران ها، راهپیمایی‌ها و مراسم ملی، در خاموش کردن آتش فتنه‌ها و جا‌هایی که حضور حماسی مردم لازم بود، آن‌ها با حضورشان دشمن را 

ناامید کردند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: مردم از انقلابی‌ها ناراحت نیستند، از انقلابی نما‌ها ناراحتند، از آن‌هایی که ادعای انقلابی می‌کنند و مسئولیتی می‌گیرند. فرقی نمیکند پست وزارت باشد یا معاونت؛ نمایندگی مجلس، استانداری یا هر پست دیگری در این مملکت؛ و بجای خدمت، خیانت کرده و دنبال پست و مقام و مسائل مادی دیگر است، مردم از این‌ها ناراحتند.

به گفته وی، مردم قدردان کسی هستند که بدون چشمداشت به آن‌ها خدمت کند و بدون آنکه دنبال فساد و مادیات و ویژه خواری باشد خودش را مثل گروه‌های جهادی وقف مردم کند.