نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در واکنش به اعتراضات اخیر در ایران گفت: مشخص است که مطالبه این نوجوانان چیست؛ مطالبه این نفرات حیوانی است اما  مطالبه برهنگی زن و شهوت‌رانی در جامعه که مطالبه انسانی نیست؛ باید بررسی کنیم چه شده است که این نفرات به این مطالبه دست پیدا می‌کنند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله محمد حاجی ابوالقاسم دولابی در جلسه تفسیر قرآن در مسجد امام حسین (ع) افزود: دقیقاً این روزها همان روز است که امام بزرگوارمان پیش‌بینی کرده بود؛ کسانی که مادیات دنیا آن‌ها را فرا گرفته است؛ کسانی که بدترین ظلم‌ها را در دنیا انجام می‌دهند و رحم انسانیت ندارند. کسانی که خوی حیوانی گرفته‌اند. به طور مثال در انگلستان بیش از 10 هزار نفر هستند که قبول کرده‌اند حیوان هستند و به گردن آن‌ها قلاده آویزان می‌کنند. به غیر از این موارد بسیاری از نفرات در دنیا ظاهراً انسان هستند ولی خوی حیوانی و وحشی‌گری دارند.

وی ادامه داد: یکی از نقشه‌های دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ، راه‌اندازی فتنه‌های مختلف در برهه‌های زمانی گوناگون است؛ ریشه این راه‌اندازی فتنه‌ها این است که جمهوری اسلامی برای ظهور آقا امام زمان (عج) زمینه‌سازی می‌کند.وی اضافه کرد: متأسفانه به خاطر همین فتنه‌ها، عده‌ای از هموطنانمان را از دست دادیم و یقین بدانید مقصر اصلی این حوادث دشمنان خارجی ماست، البته مقصر این حوادث فقط دشمنان خارجی نیستند. خیلی از کسانی که در این اغتشاشات دستگیر شدند نوجوانان هستند و این‌ها تربیت یافته سال‌های اخیر کشور هستند. این نفرات تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفتند و مقصر این موضوع کسانی هستند که می‌توانستند در سال‌های گذشته فضای مجازی را کنترل کنند ولی نکردند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری توضیح داد: مسئولان دولت قبل هشت سال فرصت داشتند که فضای مجازی را ساماندهی کنند ولی نکردند. رهبر معظم انقلاب بارها تذکر دادند که فضای مجازی باید مدیریت شوند ولی متأسفانه مسئولان وقت توجهی نکردند و نظر بنده این است مسئولان خائنی که ترک فعل کردند باید محاکمه شوند.