اعضای کمیسیون انرژی پس از بازدید از منطقه ویژه پارس، جلسه‌ای را در راستای پیگیری افزایش حقوق کارمندان عملیاتی برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت «موسی احمدی» رئیس کمیسیون انرژی مجلس در این نشست با اشاره به اینکه خوشحالیم که در خدمت کارکنان و کارگران تاسیسات نفتی عسلویه بودیم، گفت: بی‌شک پس از پایان این سفر در نشست‌های کمیسیون انرژی تصمیم‌های موثری خواهیم گرفت. ما با همه وجود در کنار شما مجاهدان صنعت نفت هستیم و در زمینه بودجه نیز همه توان خود را به‌کار خواهیم گرفت که هیچ حقی از شما ضایع نشود.

در ادامه مدیرعامل شرکت ملی نفت نیز درباره پیگیری مشکلات دریافتی و حقوق‌های کارکنان عملیاتی عملیاتی صنعت نفت و گاز، گفت: تمام تلاش خود را برای رفع این مشکل می‌کنیم.

بنابراین گزارش، مدیران و مسئولان سکوهای نفتی و گازی از تعمیرات اساسی سکوها خبر دادند و تاکید کردند که نیروهای سکوهای دریایی در انجام وظایف خود ذره‌ای کوتاهی نخواهند داشت ولی انتظار دارند که مدیرعامل شرکت ملی نفت و اعضای کمیسیون انرژی مدافعه حق و حقوق افرادی باشند که در سخت‌ترین شرایط چرخ تولید و اقتصاد کشور را 

متوقف نکردند.

به گفته مدیران سکوهای نفتی و گازی واقع در دریا، شایسته نیست این کارکنان با محدودیت‌های ایجاد شده در پرداخت حقوقشان چنان سختی بکشند که شرمنده خانواده‌شان شوند.

آنها تاکید کردند که کار کردن در دریاها و روی سکوها یکی از مشاغل سخت دنیاست اما در چند سال اخیر دچار بی‌مهری شده‌اند، بنابراین باید مشکل سقف حقوق ایجاد شده با کمک نمایندگان کمیسیون انرژی و تصویب قانون حل و فصل شود.