عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: دخل و خرج مردم با همخوانی ندارد چراکه حقوق‌ها در سال جدید افزایش ناچیزی داشتند و قیمت‌ها افزایش قابل‌ملاحظه در همین ابتدای سال داشتند.

غلامرضا نوری قزلجه در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به افزایش قابل توجه قیمت کالاهای اساسی، خودرو، هزینه حمل و نقل، مسکن و... از ابتدای سال جاری در حالی‌که حقوق کارمندان صرفا 20درصد افزایش داشته، گفت: پیشنهاد افزایش حقوق‌ها در قانون بودجه را دادم اما این پیشنهاد به سرانجام نرسید. در حالی‌که دولت مدعی مردمی کردن تمامی امورات است اما اقدامات اقتصادی آنها عموما خلاف میل مردم رقم خورده است.

 نماینده بستان‌آباد در مجلس با بیان اینکه تاکنون تمامی سیاست‌ها و برنامه‌های دولت به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت مطابق خواسته مردم نبوده، افزود: میزان حقوق‌ها با سطح تورم موجود در کشور همخوانی ندارد در حالی‌که دولت در موضوعاتی که خود مسئولیت صفر تا صد قیمت‌گذاری آن را دارد خودخواسته و داوطلبانه قیمت‌ها را بسیار بالاتر از نرخ تورم پیش‌بینی شده توسط خودشان و افزایش 20درصدی حقوق‌ها، بالا برده است.

وی ادامه داد: به نوعی دولت در حوزه‌های که خود مستقیما در آن دخیل است پیش‌گام در افزایش تورم شده در حالی‌که باید تورم را کنترل کند بنابراین شعار سال در حد بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر باقی مانده چراکه دولت خود در افزایش تورم پیش‌قدم است.