ایجاد دفتر اطلاعات رفاه ایرانیان در وزارت کار
رئیس مرکز اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد دفتر اطلاعات رفاه ایرانیان ذیل معاونت رفاه اجتماعی این وزارتخانه خبر داد. به گزارش توسعه ایرانی، سیدجواد رضوی گفت: در راستای تکالیف مبنی بر ایجاد نظام متمرکز تأمین اجتماعی و تأکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر پایدار ماندن فعالیتهای مرتبط با پایگاه ملی رفاه ایرانیان و بهروزرسانیها در ساختار رسمی وزارتخانه و در انطباق با بند م ماده ۱۶ قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی، با پیشنهاد مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری و تأیید امور ساختارهای سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور، «دفتر اطلاعات رفاه ایرانیان» ذیل معاونت رفاه اجتماعی ایجاد شد. وی افزود: تقویت پایگاه ملی اطلاعات رفاه ایرانیان، تشریک مساعی با دستگاههای ذیربط برای تبادل اطلاعات آنلاین برای ارتقای کمی و کیفی پایگاه ملی اطلاعات رفاه ایرانیان، انسجام، یکپارچگی و تسهیل در خدماترسانی به متقاضیان در راستای پنجره واحد خدمات، ارزیابی خدمات رفاهی با استفاده از پایگاه ملی اطلاعات با ایرانیان از مهمترین وظایف دفتر اطلاعات رفاه ایرانیان است.
دیدگاه تان را بنویسید