قتل پسر 22 ساله مشهدی با شلیک وینچستر

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد گفت: جوان ۲۲ ساله جمعه شب بر اثر اصابت گلوله از سلاح وینچستر در این شهر جان خود را از دست داد. علی اکبر احمدی نژاد در این باره اظهار داشت: شامگاه جمعه گذشته پس از نزاع خیابانی بین یک جوان و عده‌ای دیگر، ضاربان با مراجعه به در خانه او در جاده سیمان مشهد به ضرب گلوله سلاح وینچستر ساچمه‌ای وی را به قتل رسانده و متواری شدند. وی با اشاره به انتقال جسد به پزشک قانونی، افزود: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.

    


خودکشی دختر آرایشگر در بام تهران 

 دختر جوان که در یک آرایشگاه زنانه کار کاشت ناخن می‌کرد در سناریوی عجیبی با خوردن قرص‌های زیاد پشت فرمان خودرویش خودکشی کرد. ساعت 9 صبح  دیروز مرد جوانی در حال عبور از خیابان اردستانی در منطقه بام محک بود که با دختر جوانی که به طرز عجیبی پشت فرمان خودرویش خوابیده بود روبرو شد و ابتدا با زدن به شیشه خودروی پراید زد اما جوابی از سوی دختر جوان نشنید. مرد جوان با توجه به مرموز بودن صحنه با ماموران کلانتری 164 قائم تماس گرفت و از ماجرای مرموز خوابیدن دختر جوان در خودروی پراید خبر داد. همین کافی بود تا تیمی از ماموران کلانتری در محل حاضر شوند و در بررسی‌های ابتدایی و در حالیکه امدادگران اورژانس در محل حضور پیدا کرده بودند از مرگ این دختر جوان خبر دادند. همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حاضر شوند و تحقیقات پلیسی کلید زده شد. کارآگاهان در تحقیقات پلیسی پی‌بردند که دختر 33 ساله با خوردن قرص‌های زیاد اقدام به خودکشی کرده است. تجسس‌ها نشان از آن داشت که این دختر جوان که در یک آرایشگاه زنانه در کار کاشت ناخن فعالیت داشته از چند سال قبل از شهرهای شمالی به تهران آمده و همراه خواهر و برادرش در پایتخت زندگی می‌کند و در ماجرای عجیبی با خوردن قرص به زندگی خود پایان داده است. بنا به این گزارش، جسد دختر آرایشگر به دستور بازپرس ویژه قتل به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای انگیزه این اقدام خودخواسته ادامه دارد.

    


انهدام 5 باند مخوف در تهران

5 باند توزیع و قاچاق مواد مخدر در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران منهدم شدند. سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اعلام خبر انهدام ۵ باند توزیع موادمخدر در طول دو هفته گذشته گفت : با رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت پلیس مبارزه با مواد مخدر فرودگاه امام خمینی (ره)، محموله شیشه جاسازی شده در انواع کنسروهای خوراکی کشف شد. وی با اشاره به اینکه کنسروهای خوراکی حاوی بسته‌های ماده مخدر شیشه به مقدار ۱۷ کیلوگرم بوده ، افزود: ۳ نفر از قاچاقچیان قصد داشتند، کنسروهای حاوی بسته های موادمخدر شیشه را از کشور خارج و به مقصد کشور اندونزی منتقل کنند. سرهنگ بخشنده اضافه کرد: این محموله فقط برای قاچاق موادمخدر در حال توزیع بوده و به هیچ عنوان در فروشگاه‌های کشور چنین محصولات آلوده‌ای وجود ندارد. رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در خصوص شناسایی ۴ توزیع کننده کیک‌های آغشته به ماده مخدر گل در فضای مجازی، بیان کرد: با رصد اطلاعاتی دایره فتای پلیس مبارزه با مواد مخدر در فضای مجازی، مقدار ۲ کیلو و ۷۵۰ گرم کیک آغشته به ماده مخدر گل کشف و ۴ نفر در این پرونده دستگیر شدند. وی در خصوص جزئیات کیک‌های آلوده به شیشه گفت: متاسفانه این افراد کیک‌های آلوده را در مهمانی‌ها‌، پارتی‌ها و تولد ها توزیع می‌کردند به طوری که در هر یک کیلوگرم از کیک‌ها مقدار ۵۰۰ گرم ماده مخدر شیشه مخلوط کرده بودند. سرهنگ بخشنده در رابطه با انهدام باند توزیع کننده ماده مخدر هروئین گفت: با اشرافیت و رصد اطلاعاتی ۴ ماهه ماموران، یک باند توزیع کننده هروئین در جنوب پایتخت منهدم و ۴ عضو اصلی باند دستگیر شدند. وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقدار ۲۵۰ کیلوگرم ماده مخدر هروئین کشف و دو خودرو نیز توقیف شد. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به کشف ۱۷۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک جاساز شده در لوله پلی‌کا در باک یک اتوبوس مسافربری در ترمینال جنوب، گفت: با اقدامات اطلاعاتی چند ماهه ماموران، یک باند ۵ نفره توزیع کننده موادمخدر که اقدام به انتقال و  توزیع ماده مخدر تریاک از جنوب کشور به پایتخت را داشتند، منهدم کردند.