حکم اعدام  برای سه  قاتل صادق برمکی در مهاباد 

عاملان قتل جنجالی صادق برمکی که بسیار بی رحمانه و با الهام گرفتن از گروه های شیطان پرست دست به جنایت زده بودند با قطعیت حکم در دیوانعالی کشور بزودی اعدام می شوند.

رئیس دادگستری مهاباد گفت: حکم قصاص سه متهم که در شهریور سال گذشته یک جوان 19 ساله به نام «صادق برمکی» را در این شهرستان به قتل رسانده بودند در دیوان عالی کشور تایید شد.حجت الاسلام غفار نظامیان با اشاره به مشارکت سه  نفر در قتل برمکی و معاونت یک نفر در این قتل بواسطه تهیه آلت قتل گفت: حکم قصاص نفس این سه نفر صادر و متهم چهارم این پرونده نیز به اتهام معاونت در قتل به 10 سال و یک روز حبس تعزیری محکوم شده بود.

وی ادامه داد: پس از صدور حکم اعدام برای سه متهم اصلی مبنی بر قتل این جوان مهابادی و حبس تعزیری برای نفر چهارم به عنوان مشارکت، وکلای متهمان نسبت به حکم اعتراض کردند.

حجت الاسلام نظامیان اضافه کرد: دیوان عالی کشور نیز با بررسی مجدد پرونده بدون هیچ تغییری حکم اولیه را تایید کرد.

سال گذشته صادق برمکی جوان 19 ساله مهابادی به دعوت دوستانش خانه را ترک کرد و سه روز بعد جسد سوخته وی در حومه مهاباد کشف شد.

قاتلان صادق برمکی سال گذشته در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شدند؛ پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر وجود یک جسد ناشناس و سوخته در اطراف مهاباد، بلافاصله موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و به بازپرس ویژه قتل ارجاع داده شد.

    


انتقام اسیدی شوهر سابق  یک زن در کاشمر

رئیس شبکه بهداشت کاشمر از اسید پاشی به صورت یک زن 35 ساله در این شهر خبر داد.

جواد یزدانی درباره جزییات این حادثه گفت: این اسید پاشی روز دوشنبه 5 آذر ماه سال جاری اتفاق افتاد و در پی آن صورت و گردن یک زن 35 ساله آسیب دید. وی عنوان کرد: این زن 35 ساله پس از مراجعه به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) بلافاصله به مشهد اعزام شد و این اسیدپاشی بر اساس آنچه اعلام شده توسط همسر سابق این زن صورت گرفته است. یزدانی افزود: به دلیل حساسیت بالایی که اعضای آسیب دیده این زن، داشت؛ بلافاصله اعزام به بیمارستان مشهد صورت گرفت. میزان سوختگی وی20 تا 25 درصد اعلام شده است. برای اولین بار است که در کاشمر اسید پاشی صورت اتفاق افتاده و در این رابطه تاکنون یک نفر دستگیر و پرونده برای روشن شدن جزئیات بیشتر در دست بررسی است.

    


جوان عاشق پیشه  با عروس مرده ازدواج کرد

جوان عاشق با نامزد مرده اش در قبرستان ازدواج کرد. یک جوان 24 ساله هندی با نامزدش که در تصادف اتوبوس کشته شد، در قبرستان ازدواج کرد. این جوان هندی در مراسم خاکسپاری نامزدش، مراسم ازدواج با او را برگزار کرد. فیلمی از او در حالی که تشریفات مربوط به ازدواج را مقابل دیدگان عزاداران به جا می‌آورد، منتشر شده است. وی بر اساس رسم هندی‌ها، با حنای قرمز یک خال بزرگ بر پیشانی عروس مرده می‌کشد.

این دو جوان قرار بود با یکدیگر ازدواج کنند، ولی دختر هندی پیش از ازدواج در یک حادثه تصادف اتوبوس در ایالت تامیل نادو کشته شد.

    


قاتل زن تنها در زنجان دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری قاتل پیرزن 84 ساله زنجانی در کمتر از 72 ساعت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی گفت: متهم به قتل، غیربومی، متاهل و معتاد به شیشه است که در این قتل و سرقت هیچ اثری از خود برجای نگذاشته بود اما با هوشیاری پلیس دستگیر شد. وی با بیان اینکه این سارق مقداری از طلاهای سرقتی را به فروش رسانده بود، افزود: مالخر نیز شناسایی و دستگیر و بخشی از طلاهای مسروقه و وجوه نقد حاصل از فروش طلا نیز از سارق به دست آمد.

سرهنگ رحمتی ادامه داد:این حادثه پنجشنبه شب  نخستین روز آذر ماه سال جاری در یکی از محله های شهر زنجان واقع در سه راه امجدیه زنجان، اتفاق افتاده و مقتوله که به تنهایی زندگی می کرد بر اثر ضربه وارده به سر با جسم سخت به قتل رسیده بود.