در جریان درگیری مسلحانه مابین محیط‌بانان پارک ملی قمیشلو و شکارچیان غیرمجاز، دو محیط‌بانان مجروح شده و یکی از شکارچیان جان خود را از دست داد.

نیمه شب دوشنبه گذشته نیروهای یگان محیط زیست پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو حین گشت‌زنی متوجه نور پروژکتور درون دشت شدند.

2 نفر از محیط‌بانان جهت بررسی موضوع بوسیله خودروی سازمانی به سمت محل مشاهده نور حرکت کرده و متوجه شدند دو شکارچی متخلف به‌وسیله یک موتورسیکلت اماراتی به همراه یک اسلحه شکاری مشغول پروژکتورکشی جهت شکار آهو هستند.

محیط‌بانان جهت برخورد قانونی با متخلفین وارد عمل شدند اما شکارچیان غیرمجاز به محض مشاهده خودروی محیط زیست اقدام به فرار کرده و ماموران نیز به تعقیب متخلفان پرداختند.

در جریان تعقیب و‌ گریز موتورسیکلت متخلفین به دلیل ناهموار بودن مسیر واژگون شده و شکارچیان روی زمین افتادند.

در این هنگام یکی از محیط‌بانان از خودرو پیاده شد و به سمت شکارچیان حرکت کرد اما یکی از متخلفان با اسلحه شکاری و از فاصله نزدیک به سمت محیط‌بان شلیک کرده و وی را مجروح کرد. شکارچی متخلف پس از زخمی  کردن اولین محیط‌بان مجددا این بار به سمت خودروی محیط زیست شلیک کرد و راننده خودرو را نیز هدف گلوله قرار داد. محیط‌بان مجروحی که روی زمین افتاده بود با مشاهده این صحنه، با استفاده از قانون بکارگیری سلاح به منظور حفظ جان خود و همکارش به سمت ضارب شلیک کرده و وی را هدف گلوله می‌دهد. پس از این حادثه 2 محیط‌بان و شکارچی مجروح توسط عوامل اورژانس به بیمارستان های شاهین شهر و اصفهان منتقل شدند. متاسفانه شکارچی مجروح بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را  از دست داد. محیط‌بانان مجروح پس از انتقال به اتاق عمل و انجام جراحی تحت درمان قرار دارند. از شکارچیان غیرمجاز یک اسلحه شکاری غیرمجاز و یک موتورسیکلت اماراتی قاچاق کشف و ضبط شده است.