رسانه‌های عبری گزارش دادند به دنبال شلیک موشک‌های حزب‌الله لبنان به شهر حیفا در شمال اسرائیل دست‌کم ۱۳ تن زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است. این رسانه‌ها به کشته شدن یک شهرک‌نشین در یک «سانحه‌ جاده‌ای» حین فرار از دست موشک‌های حزب‌الله لبنان در یکی از شهرک‌های شمال اذعان کردند. بیمارستان رامبام در حیفای اشغالی از انتقال پنج زخمی خبر داد و مرکز پزشکی «عیمک» در شهر عفوله هشت فرد زخمی را پذیرش کرد. برخی رسانه‌ها از سوخته شدن کامل برخی منازل در شهرک کریات بیالیک و منطقه اطراف آن خبر می‌دهند. کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل گزارش داد حملات موشکی حزب‌الله منجر به خسارت‌های شدیدی به ساختمان‌ها و خودروها شده است. همچنین این رسانه‌ها از کاهش شاخص بورس تل‌آویو به دلیل شدت گرفتن درگیری‌ها در شمال اسرائیل خبر دادند. شهردار «کریات بیالیک» در نزدیکی حیفا گفت: در طول یک سال گذشته نگران این بودیم که موشک‌ها به ما برسند و الآن این اتفاق افتاده است. امیدواریم ما وضعیتی را که دیگر ساکنان شمال با آن مواجه شدند، تحمل نکنیم. 

رسانه‌های عبری تاکید کردند حزب‌الله شمال را فلج کرده است. شبکه ۱۲ عبری پس از سه عملیات حزب‌الله که شهر حیفا، پایگاه و فرودگاه رامات دیوید و مجتمع‌های صنعتی نظامی شرکت رافائل متخصص در وسایل و تجهیزات الکترونیکی و چندین خانه را در شهر هدف قرار داد، گزارش داد که بیش از یک میلیون اسرائیلی در تیررس حزب‌الله هستند. حزب‌الله طی ساعات گذشته در پاسخ به جنایات اسرائیل در لبنان حملات گسترده‌ای را به مواضع حساس ارتش اسرائیل انجام داد. طبق گفته ارتش اسرائیل، حزب‌الله با بیش از ۱۵۰ موشک کروز و موشک‌های دیگر و پهپاد نیمه شب و ساعات اولیه صبح دیروز (یکشنبه) اهداف اسرائیل در مناطق شمالی را مورد حمله قرار داد. همچنین کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل گزارش داد که یک پهپاد در اصبع الجلیل منفجر شد. رسانه‌های عبری گزارش دادند که حزب‌الله لبنان، شمال اسرائیل را فلج کرده است. مقاومت اسلامی لبنان روز گذشته برای دومین بار پایگاه و فرودگاه «رامات دیوید» را هدف حملات موشکی قرار داد. حزب‌الله در عملیات مهم دیگر خود مجتمع‌های شرکت صنایع نظامی «رافائل» را هدف قرار داد. 

همچنین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل هم اعلام کرد که کابینه‌اش مصمم به بازگرداندن ساکنان مناطق شمالی به منازلشان است. وی در ادامه گفت: امکان ندارد هیچ دولتی با تیراندازی به سمت شهروندان یا غیرنظامیانش کنار بیاید و ما آن را هرگز قبول نخواهیم کرد و تمامی تلاش خود را برای بازگرداندن آنها در امنیت خواهیم کرد.