غلامحسین مظفری تأکید کرد؛
ارتقای کیفیت خدمات در راستای افزایش رضایتمندی گردشگران کیش
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر تقویت تعاملات میان بخشی و همکاری گسترده با بخش خصوصی در جهت ارائه خدمات باکیفیت به گردشگران تاکید کرد.
به گزارش ایلنا؛ غلامحسین مظفری در جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان، ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران در کیش را یکی از مهمترین محورهای فعالیت این سازمان عنوان کرد و افزود: بخشی از این خدمات از سوی سازمان منطقه آزاد کیش ارائه میشود و بخشی نیز مربوط به افرادی است که حلقه اتصال ما با گردشگر برای ارائه خدمات با کیفیت هستند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: باید توجه اصلی متولیان این امر به ارائه خدمات باکیفیت، مطلوب و مناسب با شرایط ایدهال جلب شود.
مظفری با اشاره به افزایش سطح توقع گردشگران ازخدمات در جزیره کیش و ضرورت حضور افراد توانمند در عرصه گردشگری برای حفظ برند کیش به عنوان مقصد مطلوب گردشگری در کشور و منطقه گفت: باید خود را با شرایط موجود تطبیق داد و در راستای ارتقای کیفیت گامهای موثری برداشت و افرادی که توانایی همسو شدن با روند ارتقای خدمات در کیش را ندارند باید از سیستم حذف شوند.
مظفری در رابطه با تبیین هدفگذاریها برای جذب گردشگران از استانهای مختلف کشور به منطقه آزاد کیش نیز گفت: مراکز گردشگری و تفریحی یکی از پربازدیدترین مکانها در این جزیره است و سازمان منطقه آزاد کیش بیشتر از خدمات زیربنایی؛ از طریق مکانهای گردشگری مورد قضاوت مسافران قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: در ساماندهی این فضاها باید به گونهای عمل کرد که ارتقای کیفیت اصلیترین موضوع برای جلب رضایت حداکثری گردشگران باشد.
رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با جذب 40 برند شناخته شده در منطقه آزاد کیش افزود: با فراهم کردن مکانهای مناسب در ساحل جزیره کیش برای برندهای یاد شده، سطح ارائه خدمات در این منطقه ارتقا خواهد یافت.
به گفته مظفری عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش در حوزههای مالی، فرهنگی، اقتصادی و حاکمیتی باید نماینگر یک سازمان مقتدر و توانمند باشد.
مظفری گفت: جزیره کیش به عنوان منطقه گردشگرپذیر پیشگام در توسعه و فراهم کردن زمینههای رشد اقتصادی است و در بسیاری از موضوعات برای کشور پایلوت است.
بر اساس این گزارش تبدیل ساختمان منطقه آزاد کیش در تهران به نمایشگاه دائمی و استفاده بهینه از فضای موجود این ساختمان با پیش بینی تقویم سالانه، برنامهها و مناسبتهای متنوع ازدیگرموارد مطرح شده دراین نشست بود.
در این راستا مظفری ضمن تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به بهسازی و بازسازی سازمان منطقه آزاد کیش در تهران اظهار داشت: به دنبال فضای لوکس و تشریفات نیستیم بلکه در تلاش هستیم فضای مرتب و مناسبی که در شان سازمان و همچنین هموطنانمان باشد ایجاد شده و نظم و انظباط حاکم بر سیستم سازمان در محل پاسخگویی به مراجعان نیزاحساس شود.
وی بر ضرورت تعیین کاربریهای متنوع درجهت استفاده بهینه ازفضاهای تاره ایجاد شده تاکید کرد و گفت: چنانچه نوع بهره برداری از این فضاها مشخص نشده و برنامه ریزی لازم برای استفاده بهینه لحاظ نشود، این فضا با وجود صرف هزینه بدون استفاده رها خواهد شد.
رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: با شناسایی مخاطبان جامعه هدف در هر بخش و حوزه بر اساس برنامه سالانه؛ میتوان 42 برنامه متنوع در ساختمان منطقه آزاد کیش در تهران برگزار کرد.
مظفری با اشاره به تدوین برنامه کوتاه مدت برای برگزاری نمایشگاه عمومی از توانمندیها و ظرفیتهای موجود کیش در تهران افزود: پس از برگزاری نمایشگاه باید برنامه زمان بندی جهت برپایی نمایشگاههای مختلف همراه با یک سالن با ظرفیت پذیرش 100نفر و مجهز به امکانات پشتیبانی پیش بینی شود.
لازم به ذکر است در این جلسه سید محمد رضا مداح، مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل، معاونان و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران عامل شرکتهای تابعه سازمان و فعالان بخش خصوصی نیز حضور داشتند.
دیدگاه تان را بنویسید