مربی تیم ملی کشتی آزاد:

به هیچ‌کس نگاه خاص نداریم

مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه کادر فنی به هیچ‌کدام از کشتی‌گیران نگاهی خارج از مسائل فنی و توانمندی کشتی‌گیران ندارد، گفت: ما اگر دنبال طرد ابراهیمی بودیم پس از جام تختی که شکست خورد به او می‌گفتیم به جام جهانی هم اعزام نمی‌شوی. نگاه خاصی به هیچ کدام از کشتی‌گیران نداریم و هر کشتی‌گیری که بهتر باشد صاحب دوبنده تیم ملی خواهد شد. ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعتراض محمد جواد ابراهیمی مبنی بر انتخاب علیرضا کریمی به عنوان نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در شرایطی که این کشتی‌گیر در هیچ رویدادی طی ماه‌های اخیر حاضر نشده است، گفت: هنوز ترکیب نهایی تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا اعلام نشده و کادر فنی در این باره به جمع‌بندی نهایی نرسیده است. هر زمانی‌که ترکیب نفرات مشخص شد قطعاً کادر فنی تیم ملی نیز پاسخگوی انتخاب خود خواهد بود. ابراهیمی باید درباره عملکرد خودش صحبت کند نه اینکه راجع به علیرضا کریمی موضع بگیرد و نظر بدهد. وی با بیان اینکه ابراهیمی در جام تختی برابر ارشک محبی و در جام جهانی برابر کشتی‌گیران درجه چندم گرجستان و آمریکا شکست خورد، گفت: او باید درباره عملکرد خودش صحبت کند نه اینکه درباره کریمی نظر بدهد.

    


شناگر تیم ملی: 

الآن در «جوی آب» تمرین کنیم؟

ملی‌پوش شنای ایران با انتقاد شدید از تصمیم مسئولان مجموعه ورزشی آزادی مبنی بر واگذاری استخر قهرمانی به بخش خصوصی، گفت: الآن باید در جوی آب تمرین کنیم؟

مهدی انصاری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تعطیلی استخر قهرمانی آزادی توضیح داد: تیم ملی دیروز صبح در استخر آزادی تمرین داشت، اما پس از اینکه تمرین به پایان رسید شاهد این بنر بودیم که استخر از امروز تعطیل است. نمی‌دانم دلیل این کار چیست و آیا دوستان تازه یادشان افتاده که استخر مشکلات سخت‌افزاری یا تاسیساتی دارد؟

او افزود: برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو تمرین می‌کنیم و من نمی‌دانم این دوستان با مطرح کردن چنین صحبت‌هایی چه اهدافی دارند! اگر استخر قهرمانی از ما بگیرند برویم در جوی آب شنا و تمرین کنیم؟ بخش خصوصی در استخری با عمق ۷ متر چگونه می‌خواهد درآمدزایی کند؟ شناگر تیم ملی در ادامه انتقاداتش از این اقدام مسئولان مجموعه ورزشی آزادی گفت: استخر آزادی تنها استخر استاندارد ایران است و من نمی‌دانم اگر این استخر را از شناگران بگیرند چگونه باید تمرین کنیم! بارها گفته‌ام که وقتی به ما زمین و بذری برای کاشت نمی‌دهند چگونه انتظار محصول دارند؟ وقتی امکانات نداریم و حتی کمترین امکانات را هم می‌خواهند از ما بگیرند چگونه باید مدال آوری کنیم؟ انصاری گفت: هر چقدر پول در ورزش است به سمت فوتبال روانه است و رشته‌هایی مانند شنا که ورزش‌های پایه هستند برای کسی مهم نیست. برخی فوتبالیست‌ها که دائما در پیج اینستاگرامی خود گله و به قهرمان المپیک هم توهین می‌کنند باز هم مورد حمایت هستند. نمی‌دانم چرا این اندازه تفاوت بین ورزش‌ها قائل هستند. از ما مدال می‌خواهند اما به هیچ عنوان امکانات نمی‌دهند و الان هم می‌خواهند تنها استخر استاندارد را از شناگران بگیرند، کجا تمرین کنیم؟

    


حضور دائمی خواهران منصوریان در بندرعباس

رئیس هیأت ووشو هرمزگان از حضور دائمی خواهران منصوریان، مدال‌آوران جهانی ووشو در بندرعباس جهت کمک به ووشوی بانوان استان خبرداد.

‌به گزارش ایسنا، علیرضا بهرمن با بیان اینکه این خبر نه‌تنها برای ووشو نویدبخش است بلکه اتفاقی بزرگ در ورزش هرمزگان است، اضافه کرد: این قهرمانان در بندرعباس تمرین می‌کنند و مدال‌های آنان در رقابت‌های جهانی و آسیایی زین‌پس به نام هرمزگان ثبت خواهد شد.

این مسئول گفت: ٩٧ سال پرباری برای ووشوی هرمزگان بود و این روند با قدرت هرچه تمام‌تر در سال ٩٨ هم ادامه دارد.