محمدجواد ابراهیمی:

دیگر خسته شده‌ام 

دارنده مدال‌های طلای جوانان جهان و بزرگسالان آسیا با بیان اینکه قرار است علیرضا کریمی به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حاضر شود، گفت: این درحالی است که او در هیچ رویدادی حاضر نشده و محک نخورده است.محمد جواد ابراهیمی در گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه قرار است این بار نیز علیرضا کریمی بدون حضور در رویداد انتخابی به عنوان نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حاضر شود، افزود: درحالی‌که من هم در جام تختی و هم در جام جهانی کشتی گرفتم، اما باز هم مثل سال‌های گذشته و دفعات قبل قرار نیست حق به حقدار برسد و علیرضا کریمی بدون حضور در هیچ رویدادی به قهرمانی آسیا اعزام می‌شود. آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم ایران یادآور شد: سال گذشته نیز همین اتفاق افتاد و نمی‌دانم چرا چند سال است به‌‌رغم زحماتی که می‌کشم به حقم در تیم ملی نمی‌رسم. خدا شاهد است دیگر خسته شده‌ام و دلیل این کارها را نمی‌دانم.  مجتبی ابراهیمی، مربی این کشتی‌گیر نیز با انتقاد از این اقدام کادر فنی تیم ملی، به ایسنا گفت: سال گذشته درقبال حقی که از محمد جواد ضایع شد سکوت کردیم و در حالی‌که دو مرتبه کریمی را شکست داده بود؛ درنهایت از تیم ملی خط خورد.  وی افزود: وقتی از مسئولان فدراسیون نیز پیگیری کردیم می‌گویند کریمی برای محک خوردن عازم این رقابت‌ها می‌شود. مگر رقابت‌های قهرمانی آسیا جای محک زدن کشتی‌گیر است؟واقعاً دلیل این اجحاف در حق محمد جواد را طی این سال‌ها نمی‌دانیم و متاسفانه باز هم شاهد ادامه آن هستیم.

    


قرعه دشوار والیبال ایران در یونیورسیاد ۲۰۱۹ 

تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در جریان رقابت‌های یونیورسیاد قهرمانی جهان در گروهی دشوار به مصاف قدرت‌های جهان خواهد رفت. به گزارش ایسنا، مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های والیبال سی‌امین یونیورسیاد دانشجویان جهان در ایتالیا برگزار شد. طبق قرعه‌کشی انجام شده تیم ایران در مرحله گروهی در گروه سوم با تیم‌های کانادا، برزیل، فرانسه و لهستان مسابقه خواهد داد.

در رشته والیبال و در بخش مردان یونیورسیاد دانشجویان جهان ۲۰ تیم حضور دارند که طبق قرعه اعلام شده در ۴ گروه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

گروه‌بندی رقابت‌ها به شرح زیر است:

A: هنگ‌کنگ- شیلی- چین تایپه- اوکراین- چک

B: ‌چین- آمریکا - روسیه- پرتغال- کره جنوبی

C :کانادا - برزیل- فرانسه- ایران- لهستان

D : ژاپن- مکزیک- سوئیس- ایتالیا- آرژانتین

تیم دانشجویان کشورمان در دوره قبل به مقام قهرمانی این مسابقات رسیده بود.

سی‌امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۱۲ تا ۲۳ تیرماه در شهر ناپل ایتالیا برگزار می‌شود.

    


خسروی‌نژاد: 

جودوی ایران را از اتکا به ۲ یا ۳ نفر خارج می‌کنیم

مربی ارشد تیم ملی جودوی ایران با بیان اینکه جودوی ایران را از اتکا به ۲ یا ۳ نفر خارج می‌کنیم، گفت: جودوی ایران پتانسیل بالایی دارد و می‌توانیم در هر وزن جودوکاران طراز اول داشته باشیم. مسعود خسروی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم ملی جودو بزرگسالان ایران که در حال آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار دارد، گفت: تمرینات تیم ملی در شرایط خوبی پیگیری می‌شود،  ۱۰ روز است که کادر فنی جدید کار خود را آغاز کرده و خوشبختانه فضای تمرینات تیم ملی با توجه به تمامی داشته‌هایمان و دادن انگیزه به آن‌ها وارد فاز جدیدی شده و جودوکاران از فضای به وجود آمده ابراز رضایت دارند. مربی ارشد تیم ملی جودوی ایران که بنا بر تصمیم فدراسیون تا رقابت‌های قهرمانی آسیا هدایت تیم ملی را برعهده دارد، افزود: در این مدت اندک سعی کردیم علاوه بر بحث‌های انگیزشی، در مباحث بدنسازی، مسائل فنی و آموزشی به صورت ویژه تمرکز کنیم. مربیان کره‌ای نیز در تمرینات حضور دارند و همگی برای کسب موفقیت و رساندن جودو به جایگاه شایسته‌اش تلاش می‌کنیم.