تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان پسر ایران که با شکست قطر موفق شد سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را کسب کند، در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا، روز گذشته با تیم ملی اندونزی دیدار کرد و توانست در دو دست متوالی با نتایج

۱۴ -۳۰ و ۱۶ -۲۲ و نتیجه کلی دو بر صفر از سد این تیم بگذرد. این، پنجمین برد متوالی تیم ملی کشورمان محسوب می‌شود و ملی‌پوشان باید برای کسب سکوی نخست قاره کهن آماده دیدار با تایلند شوند. ملی‌پوشان هندبال کشورمان هم اکنون با ۱۰ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند و تنها یک بازی دیگر برای رسیدن به سکوی نخست آسیا در پیش دارند تا بتوانند یک بار دیگر از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند. مصاف تیم‌های ملی ایران و تایلند روز جمعه، چهارم آبان، از ساعت ۱۲:۰۰ به وقت کشورمان آغاز می‌شود. 

سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان تونس ۲۰۲۵ به میزبانی بانکوک تایلند برگزار می‌شود و سه تیم نخست سهمیه جهانی را می‌گیرند. تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان کشورمان در دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا که بهار سال ۱۴۰۱ به میزبانی تهران برگزار شد، توانست با کسب مدال طلا راهی مسابقات جهانی یونان شود و در این رقابت‌ها نخستین مدال جهانی هندبال را به برای کشورمان ثبت کند.