مدیران باشگاه پیکان تهران در آستانه توافق با نیلوفر اردلان هستند و احتمالا این سرمربی جوان بعد از تجربه همکاری در تیم فوتسال، این‌بار سکان‌دار تیم فوتبال پیکان می‌شود. 

به گزارش فوتبال 360، هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان ایران قرار بود از سیزدهم مهرماه آغاز شود اما صعود خاتون به مرحله گروهی اولین دوره لیگ قهرمانان زنان آسیا باعث شده تا شرایط برگزاری فصل جدید لیگ برتر تحت‌الشعاع قرار گیرد. هنوز موعد جدید شروع لیگ هفدهم از سوی سازمان لیگ اعلام نشده اما گفته می‌شود احتمالا با توجه به در پیش بودن اردوی تیم ملی، شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان به اواسط آبان‌ماه موکول خواهد شد. 

خاتون بم احتمالا با هدایت مرضیه جعفری پا به فصل جدید می‌گذارد و در شرایطی امتیاز تیم شهرداری سیرجان به باشگاه گل‌گهر منتقل شده که مریم جهان‌نجاتی به عنوان سرمربی جدید سرمه‌ای‌پوشان انتخاب شده است. مدیران باشگاه ملوان در آستانه توافق دوباره با اعظم غلامی هستند و سپاهانی‌ها هم بعد از آنکه با نیلوفر اردلان برای ادامه همکاری به توافق نرسیدند، با بیان محمودی قرارداد همکاری امضا کرده‌اند تا این سرمربی باتجربه سکان‌دار طلایی‌پوشان شود. 

پیکان به دنبال گزینه پرسپولیسی‌ها

مدیران باشگاه پرسپولیس در شرایطی به دنبال خرید امتیاز لیگ برتری هستند که هنوز فرآیند خرید این امتیاز نهایی نشده است. جالب آنکه با این وجود، رایزنی‌هایی برای چینش اعضای کادر فنی و بازیکنان اولین تیم فوتبال زنان تاریخ پرسپولیس آغاز شده و همزمان با تلاش سرخ‌پوشان برای آغاز رسمی کارشان در لیگ برتر فوتبال زنان، مدیران باشگاه پیکان هم تقلای خود را برای نهایی‌ کردن فهرست تیم‌شان آغاز کرده‌اند و گفته می‌شود هدف خودروسازان در فصل پیش‌رو، حضور در جمع تیم‌های بالای جدولی است.

رسول خطیبی بعد از پذیرش سکان مدیرعاملی پیکان، سیروس دین‌محمدی را به عنوان مشاور فنی خود انتخاب کرده و تصمیم به ابقای امید روانخواه به عنوان سکان‌دار تیم فوتبال مردان پیکان گرفته است. در شرایطی‌ که پیکان در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان با حضور در رتبه ششم جدول 10 تیمی کارش را به پایان برد، حالا خطیبی به دنبال انتخاب یک سرمربی اسم‌ورسم‌دار برای تیمش است و گفته می‌شود در حالی‌ که از نیلوفر اردلان به عنوان گزینه هدایت تیم زنان پرسپولیس یاد می‌شد، او در آستانه پذیرش هدایت خودروسازان است. 

اردلان و خاطرات خوش پیکان‌سواری

اردلان که در دوران مربیگری خود تجربه حضور در تیم‌های فوتسال زنان سایپا و پیکان را دارد و در عرصه فوتبال هم سکان‌دار تیم زنان سپاهان بوده، حالا در آستانه پذیرش یک چالش جدید است. کاپیتان سابق تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال زنان در دوره حضورش در تیم فوتسال زنان پیکان توانست این تیم را قهرمان لیگ برتر و سوپرلیگ کند و حالا باید دید در صورت نهایی ‌شدن حضورش روی نیمکت پیکان، در تیم فوتبال زنان این باشگاه هم می‌تواند بدرخشد و کارنامه موفقی را از خود به جای بگذارد یا خیر. گفتنی است که اردلان فصل گذشته، در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر فوتبال زنان موفق به کسب مقام چهارم جدول همراه با تیم سپاهان شد.