همان‌طور که طی چند روز اخیر پیش‌بینی می‌شد، پژمان درستکار بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد انتخاب شد تا دوباره هدایت آزادکاران را بر عهده بگیرد. بعد از اینکه محسن کاوه و تیم ملی به نقطه پایان رسیدند، نام درستکار به جدی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی تبدیل شد. حالا علیرضا دبیر طی حکمی، درستکار را دوباره به سمت سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد ایران منصوب کرد.

سه سال قبل بود که بعد از پایان المپیک توکیو، غلامرضا محمدی با توجه به عدم کسب مدال طلا از سمت سرمربیگری تیم ملی کنار رفت و پژمان درستکار در چنین مقطعی جایگزین او شد تا در مسابقات جهانی هدایت آزادکاران را بر عهده داشته باشد. درستکار که با وجود ارتباط نزدیک با علیرضا دبیر بعد از مسابقات جهانی 2023 از سمتش کنار رفته بود، هیچ‌وقت علیه فدراسیون موضع نگرفت و حتی دبیر هم در مصاحبه‌های خود به توانایی فنی او اذعان داشت. حالا بعد از سه سال محسن کاوه به طلای المپیک نرسید تا تاریخ تکرار شود و درستکار بار دیگر مسئولیت هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد و باید دید شرایط چه تفاوتی با گذشته خواهد داشت.

نخستین رویداد پیش رو، مسابقات جهانی غیرالمپیکی به شمار می‌رود که در چهار وزن برگزار خواهد شد و به زودی شاگردان درستکار باید آماده این رویداد شوند. بعد از آن هم چرخه انتخابی برای مسابقات جهانی 2025 اعلام می‌شود تا نقشه پژمان درستکار و علیرضا دبیر برای المپیک 2028 لس‌آنجلس از همین جا استارت بخورد.

همچنین تیم ملی کشتی فرنگی ایران که با هدایت حسن رنگرز در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به نتایج درخشانی دست یافت و با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود پایان داد، قرار است با این سرمربی به کار خود ادامه دهد. قرار است قرارداد دو ساله با حسن رنگرز تا پایان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا در ژاپن به امضا برسد. تمدید قرارداد فدراسیون کشتی با حسن رنگرز در شرایطی اتفاق افتاده است که شایعاتی درباره استعفای او از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی پس از المپیک مطرح شده بود.