با ورود کمیته فنی فدراسیون فوتبال به حواشی تیم ملی فوتسال زنان، به نظر می‌رسد 10 روز سرنوشت‌ساز توأمان با تغییر و تحولات گسترده در راه خواهد بود.

به گزارش فوتبال 360، تیم ملی فوتسال زنان ایران عنوان پرافتخارترین تیم قاره آسیا را یدک می‌کشد؛ تیمی که دو قهرمانی در جام ملت‌های آسیا در کارنامه‌اش دارد اما سالیان گذشته، دوران افول فوتسال زنان ایران به منصه ظهور گذاشته شده است. فدراسیون فوتبال در طول پنج،شش سال اخیر کم‌ترین توجه را به تیم فوتسال زنان داشته و انتخاب چهره‌هایی ناموفق برای هدایت تیم ملی باعث شده تا وضعیتی ویژه برای پرافتخارترین تیم قاره آسیا به‌وجود آید؛ آن‌هم در حالی‌که سه رویداد مهم آسیایی و جهانی در انتظار این تیم است!

زنان فوتسال ایران اخیرا در تورنمنتی تدارکاتی به میزبانی چین حضور پیدا کردند که در میان تیم‌های درجه دوم فوتسال آسیا، شاگردان فروزان سلیمانی به مقام سوم در بین چهار تیم دست پیدا کردند تا بیش از پیش انتقادات علیه کادر فنی شدت گیرد. همزمان با اوج‌گیری انتقادات از عملکرد ضعیف و دور از انتظار تیم ملی فوتسال زنان در تورنمنت بین‌المللی چین، ترکیب اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم تکمیل شد و جالب آنکه اولین جلسه این کمیته با محوریت بررسی عملکرد فاجعه‌بار تیم ملی فوتسال زنان به انجام رسید.

کمیته فنی ورود کرد، اردو برگزار می‌شود

ستاره‌های نامدار فوتسال زنان ایران بعد از عملکرد ضعیف تیم ملی در چین، در سودای آن بودند تا با عدم حضور در اردوهای ملی، اعتراض خود را به گوش مسئولان فدراسیون فوتبال برسانند. تشکیل کمیته فنی پنج نفره و حضور شهرزاد مظفر به عنوان تنها عضو فوتبال و فوتسال زنان در این کمیته، معادلات را تغییر داد و حالا ستاره‌های ملی‌پوش که امیدوار به درایت مظفر برای اصلاح ساختار تیم ملی هستند، قرار است در اردویی پنج روزه که از روز گذشته آغاز شده است، تمرینات خود را در مسیر حضور در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا پیش ببرند.

سلیمانی امروز به ساختمان سئول می‌رود!

مسئولان کمیته فنی فدراسیون فوتبال بعد از بررسی ابعاد عملکرد تیم ملی فوتسال زنان ایران در سالیان گذشته، فروزان سلیمانی که در سه سال اخیر سرمربی تیم ملی بوده را به این کمیته فراخوانده‌اند. بر اساس آخرین خبرها، قرار است سلیمانی به همراه مهدی ابطحی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال زنان امروز در جلسه‌ای مشترک با حضور کمیته فنی حضور پیدا کنند و پیرو عملکرد ضعیف تیم ملی در تورنمنت بین‌المللی چین و نتایج به ‌دست آمده توضیحاتی را ارائه کنند.

صانعی، جدی‌ترین گزینه تقویت کادر فنی تیم ملی

فروزان سلیمانی در شرایطی قرار است در جلسه کمیته فنی شرکت کند که بعد از این جلسه، قرار است اعضای این کمیته مجددا تشکیل جلسه بدهند و درباره ادامه همکاری و یا قطع همکاری با او تصمیم بگیرند. بر اساس آخرین خبرها، فروزان سلیمانی از شانس بالایی برای ماندن در تیم ملی برخوردار نیست و نکته مهم آنکه اعضای کمیته فنی درصدد آن هستند تا بتوانند علی صانعی را برای حضور دوباره در نقش مدیر فنی تیم ملی ترغیب کنند و با مشورت او، در سودای انتخاب بهترین گزینه برای جانشینی سلیمانی هستند.

در انتظار ورود صانعی و خروج سلیمانی!

صانعی در شرایطی به عنوان جدی‌ترین گزینه برای سمت مدیر فنی تیم ملی فوتسال زنان نامش به میان آمده که هر دو قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان ایران در جام ملت‌های آسیا در دوره مدیریت فنی او بوده است و بازیکنان تیم ملی در طول ماه‌های گذشته بارها علنا خواستار همکاری دوباره با این مربی موفق شده‌اند. گفته می‌شود علی صانعی فعلا به پیشنهاد فدراسیون فوتبال پاسخ مثبتی نداده اما یکی از شروط او، عدم همکاری با فروزان سلیمانی است و صانعی به ‌واسطه عملکرد ضعیف سلیمانی، تمایلی به همکاری با او ندارد!

10 روز سرنوشت‌ساز در انتظار پرافتخارترین تیم قاره آسیا

تیم ملی فوتسال زنان ایران باید در یک ‌سال آینده در مسابقات المپیک آسیا (قهرمانی داخل سالن)، جام ملت‌های آسیا و در صورت کسب سهمیه، اولین دوره رسمی جام جهانی شرکت کند. 

با توجه به در پیش بودن مسابقات المپیک آسیا که اواخر آبان‌ماه برگزار می‌شود، مسئولان کمیته فنی فدراسیون فوتبال به دنبال آن هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن تصمیم نهایی را بگیرند و بر اساس آخرین خبرها، طی 10 روز آینده رسما تکلیف کادر فنی تیم ملی مشخص خواهد شد.