حضور یک مربی زن با تجربه بین‌المللی قوی، یکی از دغدغه‌های اساسی والیبال زنان طی چند سال گذشته بود. تیمی که البته تجربه کار با مایدا چیچیچ و الساندرا کمپدلی را داشت و از قضا با کمپدلی چندان بد هم کار نکرد؛ اما این دو مربی آنطور که باید و شاید جای‌شان را در والیبال زنان ایران پیدا نکردند. 

در همین راستا تلاش‌های فدراسیون برای پیدا کردن یک سرمربی مناسب ادامه پیدا کرد و سرانجام بعد از بررسی‌های مختلف و مذاکرات متعدد با گزینه‌های مختلف، فدراسیون با یک سرمربی کره‌ای به توافق رسید. نکته مهم این توافق این است که طی مذاکرات سیدمیلاد تقوی رییس فدراسیون ایران با فدراسیون جهانی والیبال، مقرر شد تا مبلغ قرارداد این مربی از سوی FIVB با عنوان طرح توسعه فدراسیون جهانی والیبال پرداخت شود.

بر این اساس «لی دو هی» در اواخر تیرماه برای جلسه حضوری با مسئولین فدراسیون والیبال و بازدید از امکانات والیبال زنان ایران راهی تهران می‌شود و تمرینات آماده‌سازی تیم ملی والیبال زنان ایران برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا با هدایت این مربی کره‌ای برگزار خواهد شد.

لی دو هی که یک مربی بین‌المللی به حساب می‌آید، در سال ۲۰۱۳ به عنوان مربی با تیم ملی والیبال کره‌جنوبی در رتبه سوم آسیا قرار گرفت و مدال برنز کسب کرد. لی از سال ۲۰۰۵ به عنوان مربی مشغول به کار و در سال ۲۰۱۲ سرمربی تیم والیبال زنان هیوندای کره‌جنوبی شد. در سال ۲۰۱۳ هم به عنوان کمک‌مربی در تیم ملی والیبال زنان کره‌جنوبی مشغول به‌ کار شد. کمک‌مربی جی اس کلتکس کره‌جنوبی (۲۰۱۰ تا ۲۰۱۱)، کمک‌مربی چئونا کره‌جنوبی در دو دوره (۲۰۰۵-۲۰۰۶) و (۲۰۰۸-۲۰۰۹) از دیگر فعالیت‌های این مربی است. 

لی دو هی در دوران بازیگری در هفت دوره متوالی لیگ کره‌جنوبی (۱۹۹۰ تا ۱۹۹۶) عنوان بهترین پاسور را دریافت کرد و در رده‌بندی بهترین بازیکنان جهان در جایگاه ۵۹۰ قرار دارد و وی به عنوان پاسور نیز در تیم‌های گینگ بوک کره‌جنوبی (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲)، سوون سیتی (۲۰۰۵ تا ۲۰۰۶) و گیونگی (۲۰۰۳ و ۲۰۰۵) سابقه بازی دارد. دو دوره قهرمانی و یک مقام سومی لیگ کره و دو مقام قهرمانی و سوم کووکاپ کره‌جنوبی از جمله افتخارات این مربی است.

حالا با مشخص شدن نیمکت تیم ملی، آنچه اهمیت دارد برنامه‌ریزی اصولی و حمایت مناسب و استمرار آن برای پیشرفت تیم ملی زنان است. تیمی که می‌تواند رفته‌رفته جایگاه خود را در میادین بین‌المللی به ویژه در آسیا پیدا کند.