بازی پرسپولیس و نساجی 2‌چهره ویژه داشت. به گزارش ورزش مدیا علیرضا بیرانوند در دیدار برابر نساجی برای دومین بار بعد از بهبود مصدومیت دستش درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت. 

بازی قبلی، مصاف با سپاهان بود که دو تیم فوتبال بسیار بدی به نمایش گذاشتند و اساسا موقعیت آنچنانی ایجاد نشد که دروازه‌بان‌ها ناچار به واکنش شوند. در دیدار با نساجی هم تنها 2 ضربه درون چارچوب پرسپولیس زده شد که یکی از آنها خطرناک بود و همان هم به گل زیبای میزبان منجر شد؛ امیرمحمد هوشمند. این یک سوال طعنه‌آمیز نیست؛ آیا واقعا کسی آخرین سیو مهم بیرانوند را به یاد می‌آورد؟

 سنگربان سرخ‌ها از نظر فردی در حال پشت سر گذاشتن یک فصل بسیار معمولی است؛ اگر نخواهیم از کلمه ضعیف استفاده کنیم. رد پای اشتباهات گل‌درشت او در بیشتر مسابقاتی که پرسپولیس گل خورده دیده می‌شده است؛ از دیدار با آلومینیوم و فولاد در دور برگشت تا امتیازاتی که در نیم‌فصل اول برابر نفت آبادان و استقلال خوزستان حراج شد. 

در تیم ملی هم بیرانوند ستاره درخشان سال‌های قبل نبود و در جام ملت‌های آسیا تنها یک کلین‌شیت به ثبت رساند. توصیه دلسوزانه به بیرو این که بگردد ببیند اشکالش کجاست و آن را رفع کند. شاید هم تمرکز او از بین رفته و صرف چیزهایی مثل حضور در شبکه نمایش خانگی و دنیای مدلینگ شده است.

اسدبیگی یکی دیگر از چهره‌های ویژه بازی با نساجی بود. با توجه به اخراج سروش، از دقیقه 64 شاهد حضور سینا اسدبیگی به جای مهدی ترابی بودیم؛ تلاشی برای این که تعادل تا حدی در میانه میدان برقرار شود. اسدبیگی هم خیلی عالی از پس این کار برآمد. او غیر از پاس گل بسیار هوشمندانه و مهمی که به اورونوف داد، در خیلی از نبردهای میانه میدان هم پیروز بود و واقعا به تیمش کمک کرد. 

از قضا اسدبیگی در جریان بازی حذفی با آلومینیوم هم طی دقایق کوتاه حضورش در زمین یک خطر درست کرد، یک گل زد و یک پاس گل داد تا ثابت کند حقش است بیشتر دیده شود. او به عنوان هافبک دفاعی، این فصل طی 543 دقیقه بازی برای پرسپولیس یک گل زده و 2 پاس گل داده است.