سایت فوتبال 360 به بهانه‌ درگیری کلامی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی مقابل وستهام که در رسانه‌ها  بازخورد زیادی داشت و خیلی از کارشناسان فوتبال انگلیس آن را تحلیل کردند، سراغ پرونده بلند بالای سابقه درگیری و اختلاف بازیکنان با یورگن کلوپ رفته است.

مامادو ساخو: پس خروج برندان راجرز از آنفیلد،  طولی نکشید که کلوپ در خروج را به ساخو نشان داد. مدافع فرانسوی در چند جلسه تمرینی دیر حاضر شده بود اما از تور پیش فصل لیورپول در ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ به خانه رفت. کلوپ درباره او گفت: «یک جلسه را از دست داد و بعد برای خوردن غذا دیر آمد. من باید اینجا گروهی بسازم که منظبط باشند. بنابراین فکر کردم شاید منطقی باشد از لیورپول به سمت خانه‌اش پرواز کند.»

لازار مارکوویچ: کلوپ پس از آمدن به آنفیلد به سرعت درهای خروج رابه مارکوویچ نشان داد. بال صربستانی از نحوه خروجش از باشگاه راضی نبود. مارکوویچ وقتی در سال ۲۰۱۸ به صورت قرضی به اندرلخت پیوست، به روزنامه دی اچ گفت: « با این انتقال ثابت می‌کنم هنوز همان بازیکن هستم و به لیورپول و کلوپ نشان می‌دهم  نمی توانند با من چنین رفتار کنند!»

ماریو بالوتلی: دوران بالوتلی در لیورپول این مانند یک تب داغ به نظر می رسد. مهاجم ایتالیایی هرگز تحت هدایت کلوپ شانس زیادی نداشت و خیلی زود از تیم کنار گذاشته شد. وقتی مینو رایولا، مدیر برنامه‌های بالوتلی در آن زمان، کلوپ را به خاطر رفتاری که با بازیکنش انجام می‌داد «یک تکه مزخرف» نامید، اوضاع خیلی بدتر شد. خود بالوتلی بعداً اعتراف کرد: «کلوپ من را نمی شناسد و من هم  او را نمی شناسم. یک ماه و نیم به لیورپول برگشتم و یک بار فقط با یورگن صحبت کردم. به من توضیح داد می‌توانم آنجا بمانم اما انتخاب اول او نبودم و گفت بهتر است جای دیگری بروم. اگر بازی‌های خوبی انجام می‌دادم، می‌توانستم برگردم اما خداحافظی و از او تشکر کردم و گفتم دیگر همدیگر را نخواهیم دید.»

نوری شاهین: کلوپ در روزهای اولیه حضورش در بروسیا دورتموند، پس از اینکه هافبک ترکیه‌ای با بازیکن دیگری درگیر شد، در تمرین تیمش با شاهین به اختلاف و درگیری لفظی رسید. نوری شاهین دراین باره گفت: «کلوپ به من گفت بروم چون با بازیکن دیگری بحث کردم. جوان بودم و فکر می‌کردم همه چیز را می دانم. صددرصد مطمئن بودم حق با من است اما او به من گفت بروم. بنابراین من رفتم.»

ژردان شکیری: بال سوئیسی پس از حذف لیورپول از جام اتحادیه توسط چلسی در سال ۲۰۱۸، در لیست سیاه کلوپ قرار گرفت. وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد، سرمربی قرمزها به سمت شکیری هجوم برد و این 2نفر در حال رد و بدل کردن کلمات تند با یکدیگر دیده شدند. کلوپ پس از بازی توضیح داد: «من در مورد ضربه ایستگاهی صحبت کردم. آخرین ضربه بازی محسوب می‌شد و در حالی که ما عقب بودیم و همه بازیکنان باید مسئولیت پذیری خود را به بالاترین حد ممکن می رساندند،  ژردان بی‌تفاوت نشان داد.»

محمد صلاح: در کل به نظر می رسید صلاح و کلوپ رابطه نزدیکی با هم دارند، گاهی اوقات شخصیت آنها، اختلافی را رقم می‌زند. آخرین قسمت این درگیری‌ها بازی لیورپول در لیگ برتر مقابل وستهام بود، مهاجم مصری قبل از تعویض با کلوپ در کنار زمین گفتگوی دوستانه ای نداشت و اگر دخالت داروین نونیز نبود، شاید کار به درگیری فیزیکی هم می‌رسید.استفان وارناک، مدافع سابق لیورپول درباره این درگیری گفت: «شما 2 نفر به یک اندازه برای باشگاه مهم هستید.نباید شاهد چنین لحظات تلخی باشیم.» کلوپ پس از بازی در مورد این حادثه با خبرنگاران صحبت کرد و اعلام کرد در رختکن با صلاح صحبت کرده و امیدوار است این موضوع تمام شده باشد.‌ هرچند مهاجم مصری لیورپول پس از بازی گفت اگر درباره کلوپ حرف بزند، آتش به پا خواهد شد!