طبق گزارش‌ رسانه‌های انگلیسی، روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون اکنون در لیست وستهام قرار دارد زیرا آنها به دنبال جایگزین‌های احتمالی برای دیوید مویس هستند. به نظر می‌رسد آموریم هم تمایل بیشتری به وستهام دارد چون فکر می‌کند قدم منطقی بعدی‌اش در دوران حرفه‌ای مربیگری خود حضور در ابر باشگاه‌ها نیست. به این ترتیب، آموریم هم به لیست مربیانی با جواب منفی به لیورپول اضافه شد. فوتبال360 نگاهی دقیق به مربیانی انداخته‌ که پیشنهاد باشگاه انگلیسی را رد کرده‌اند.

ژابی آلونسو : آلونسو که همچنان تیمش در اروپا شکست ناپذیر است، حدود یک ماه پیش پیشنهاد جانشینی یورگن کلوپ را نپذیرفت. او گزینه اول سران لیورپول بود و اشتیاق زیادی داشتند تا مهم‌ترین استعداد مربیگری نسل جدید را جایگزین مرد آلمانی کنند اما با جواب منفی ژابی روبه‌رو شدند. هافبک افسانه‌ای سابق قرمزها به رسانه ها توضیح داد قصد دارد حداقل یک فصل دیگر در آلمان بماند و هر دو تیم لیورپول و بایرن‌مونیخ به دنبال گزینه دیگری برای پر کردن نیمکت خود در تابستان باشند.

ژوزه مورینیو : آقای خاص چند مقطع نزدیک به لیورپول بود اما هیچ گاه لیورپول و ژوزه به هم نرسیدند. در سال ۲۰۰۴، رافائل بنیتس و ژوزه مورینیو گزینه‌های روی میز مدیران لیورپول بودند و  در نهایت اولین انتخاب آنها در تابستان مربی اسپانیایی نام داشت. جیمی کرگر سال‌ها بعد در این زمینه گفت:«فکر می‌کنم  ژوزه مورینیو نمی‌توانست سرمربی لیورپول باشد؛ احتمالاً به دلیل رفتاری که در برخی مواقع داشت. بار دوم اما  آقای خاص پیشنهاد قرمزها را رد کرد. دیلی میل ادعا می کند مورینیو در تابستان ۲۰۱۵ تنها چند ماه قبل از اینکه یورگن کلوپ به این سمت برسد، پیشنهاد لیورپول را  نپذیرفت.

دیدیه دشان: زمانی که دوران بنیتس در آنفیلد شروع شد، دشان موناکو را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسانده بود. تیم او در سال ۲۰۰۴ به پورتو مورینیو باخت و 6‌سال بعد اولین قهرمانی خود در لیگ یک را همراه مارسی به ارمغان آورد. دشان در پاسخ به این سوال که آیا لیورپول به او نزدیک شده یا خیر، پاسخ داد: «بله، درست است. و من بسیار مفتخر بودم باشگاهی مانند لیورپول به من علاقه داشت اما زمانش خوب نبود. من با مارسی، بازیکنان و هواداران رابطه احساسی داشتم و 2‌روز قبل از شروع پیش فصل، نتوانستم آنها را ترک کنم. تصمیم گرفتم بمانم و به ماجراجویی خود با مارسی ادامه دهم.» او در نهایت تا سال ۲۰۱۲ در مارسی ماند و پس از آن سرمربی تیم ملی فرانسه شد. دشان اکنون دوازدهمین سال سرمربیگری خود در تیم ملی سپری می‌کند. دیدیه، فرانسه را به 2‌فینال متوالی  جام‌جهانی رساند.

فرانک دی بوئر: وقتی کنی دالگلیش در سال ۲۰۱۲ به پایان راه در آنفیلد رسید، دی بوئر به عنوان یک تکنسین جوان و آینده‌دار در آژاکس شناخته می‌شد که آنها را به عناوین پی در پی در لیگ هلند رسانده بود. دی بوئر در زمینه پیشنهاد لیورپول گفت: من دوست دارم در بریتانیا کار کنم اما پروژه مناسب، اولویت بیشتری برای من دارد. به لیورپول گفتم باعث افتخار من است اما فقط یک سال در آژاکس بودم. نیاز داشتم دستاوردهای بیشتری داشته باشم و این کار را هم کردم.» ملی‌پوش سابق هلند در نهایت به لیگ برتر رسید. او تنها ۷۷‌روز در کریستال‌پالاس دوام آورد و پس از 4‌شکست متوالی که هیچ گلی به همراه نداشت، اخراج شد. ژوزه مورینیو او را بدترین مربی تاریخ لیگ برتر  لقب داد!

لوئیس فن‌خال: قبل از انتصاب برندان راجرز، لیورپول مذاکراتی را با لوئیس فن‌خال انجام داد. او در آن زمان آزاد بود و بایرن‌مونیخ را پس از درگیری تماشایی با اولی هوینس، رئیس وقت باشگاه ترک کرد.این مربی هلندی در زمان مربیگری منچستریونایتد به خبرنگاران گفت: « بله، من با لیورپول صحبت کردم اما این صحبت‌ها الان چندان جالب نیست. هفته گذشته در مورد تاتنهام از من سوال شد. با باشگاه‌های زیادی صحبت کرده‌ام. برای لیورپول، تاتنهام یا من خوب نیست گذشته را واکاوی کنیم.» فان خال در تابستان همان سال به جای لیورپول، سرمربی هلند شد و در نهایت 2‌سال بعد با یونایتد به لیگ  برتر رسید.