از شروع لیگ بیست و سوم تا امروز، هیچ هفته‌ای به این اندازه دروازه‌بان‌ها را در موقعیت خوردن گل‌های بد قرار نداده بود. سنگربان‌های لیگ برتر این هفته کم‌ترین نمره ممکن را دریافت می‌کنند. چراکه بسیاری از آنها دست به اشتباه‌های بزرگ و عجیب زدند و حتی یکی از گلرهای ملی‌پوش بین دو نیمه بازی عوض شد. چند تیم مختلف این هفته از عملکرد سنگربان‌شان لطمه خوردند. این کابوس‌وارترین هفته ممکن برای چند دروازه‌بان لیگ برتری 

به‌شمار می‌رفت.

رضایی و یک گاف باورنکردنی

کاری که علیرضا رضایی درون دروازه نساجی روبه‌روی نفت انجام داد، بیشتر به دوربین مخفی شباهت داشت. چیزی نمانده بود نساجی حریفش را ببرد و یک برد بسیار مهم را در پایین جدول روبه‌روی نفت جشن بگیرد اما این دروازه‌بان موفق به مهار ضربه کاملا معمولی بازیکن حریف نشد و نتوانست یک توپ ساده را جمع کند تا یکی از عجیب‌ترین و باورنکردنی‌ترین گل‌های فصل رقم بخورد. برای سنگربانی که چند سال در عضویت استقلال قرار داشته، چنین صحنه‌هایی حیرت‌انگیز به نظر می‌رسند. اگر نساجی در پایان فصل سقوط کند، علیرضا نباید خودش را ببخشد.

یک بازی با سه گلر

اولین اشتباه بزرگ دروازه‌بان‌ها در مسابقه پیکان و سپاهان را گلر پیکان انجام داد. ناصری به اشتباه توپ را به بدن فرشاد احمدزاده کوبید و باعث رقم خوردن گل شد. با این حال این سنگربان سپاهان بود که بین دو نیمه تعویض شد. پیام نیازمند دو گل فاجعه‌بار از پیکان خورد و بدترین نمایش‌اش با لباس سپاهان را پشت سر گذاشت. او به خصوص روی گل دوم، عملکرد عجیبی داشت و اصلا در حد و اندازه یک سنگربان ملی‌پوش ظاهر نشد. مورایس هم بین دو نیمه تصمیم گرفت او را بیرون بکشد و میرزازاد را به زمین مسابقه بفرستد. تصمیمی که البته در نهایت منجر به برد سپاهان نشد. پیام پس از این نمایش عجیب، از همه طرفداران تیمش عذرخواهی کرده است. هرچند که این عذرخواهی، امیدهای قهرمانی سپاهان را زنده نمی‌کند.

آن‌جا چه می‌کردی   حامد؟

حامد لک بعد از نمایش خوب روبه‌روی استقلال در جام حذفی، در برخورد با تراکتور گل عجیبی خورد. وقتی ریکاردو آلوز پشت محوطه صاحب توپ شد، حامد بیش از حد جلو آمد و به راحتی باعث گل خوردن تیمش شد. هرچند که تراکتور در نهایت این بازی را نبرد و لک نیز در جریان مسابقه مرتکب اشتباه دیگری نشد. 

بیرو   و   مشکل  عجیب  خروج!‌

این که دروازه‌بانی مثل بیرانوند با سابقه حضور در دو دوره جام جهانی، این‌چنین در خروج از دروازه دچار اشتباه شود، عجیب به نظر می‌رسد. او خودش را بهترین گلر تاریخ فوتبال ایران می‌داند اما روبه‌روی فولاد، اصلا شبیه چنین عنوانی بازی نکرد. بیرو روی گل اول، به سادگی برابر کولیبالی غافلگیر شد و اصلا احتمال نداد که ممکن است این بازیکن به طرف دروازه ضربه بزند. او روی گل دوم هم بیش از حد جلو آمد و نتوانست در زمان درست، این توپ را جمع کند. بیرو در این بازی، پرسپولیس را حسابی به زحمت انداخت.