در دومین روز از بازی‌های آسیایی، تعدادی از تیم‌ها بودند که رقابت‌های‌شان را با شکست به پایان بردند. تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران که در گره B این رقابت‌ها با تیم‌های کره‌جنوبی، مالدیو، ژاپن و ترکمنستان هم‌گروه است، در نخستین دیدار خود به مصاف کره‌جنوبی رفت و با نتیجه ۲۱ - ۱۲ شکست خورد. سینا مقیمی هم در رقابت تنیس انفرادی مردان در دور اول استراحت داشت و در دور دوم به مصاف تونگ وو از چین‌تایپه رفت و با نتیجه دو بر صفر مغلوب شد تا کار تنیس ایران در هانگژو به پایان برسد. 

مریم بربط تنها نماینده جودوی بانوان نیز در مرحله شانس مجدد مقابل جودوکار مغولستان، مبارزه را واگذار کرد و با بازی‌ها بدون مدال خداحافظی کرد. مهدی فتحی‌پور جودوکار 81- کیلوگرم ایران تا یک‌هشتم نهایی پیش رفت اما در این مرحله برابر جودوکار بحرین شکست خورد و حذف شد. هومر عباسی نماینده شنای ایران هم از رسیدن به فینال ۵۰ متر کرال پشت بازماند. این شناگر ایران با ثبت زمان ۲۶.۳۲ ثانیه در رده چهارم گروه خود قرار گرفت و به فینال نرسید. 

عباسی در رده‌بندی پایانی در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.   همچنین در تیراندازی، تیراندازان ایران در تفنگ بادی مردان از رسیدن به فینال بازماندند. پوریا نوروزیان با رکورد ۶۲۹.۲ در رده دهم ایستاد، امیرمحمد نکونام با ۶۲۸.۸ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت و مهیار صداقت با رکورد ۶۲۷.۶ در رده هفدهم ایستاد.

تیم ملی هندبال نیز در دومین دیدار خود از مرحله گروهی با نتیجه ۳۳ بر ۲۱ مقابل ژاپن شکست خورد. شاگردان وسلین وویوویچ در مرحله گروهی با ژاپن، عربستان و مغولستان هم‌گروه هستند، آنها تاکنون یک پیروزی مقابل مغولستان و یک شکست مقابل ژاپن کسب کرده‌اند و باید چهارشنبه (چهارم مهر) در سومین دیدار مرحله گروهی از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف عربستان بروند.