ترکیب نهایی هر دو تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران برای رقابت‌های جهانی صربستان رسما اعلام شده است. ترکیبی که مهره‌های جذاب زیادی در آن دیده می‌شوند و امیدواری طرفداران کشتی در ایران را به اوج می‌رساند. این مسابقه‌ها از بیست و پنجم شهریور به مدت یک هفته در بلگراد برگزار خواهد شد.

در تیم ملی کشتی آزاد، سبک‌ترین وزن یعنی 57 کیلوگرم به میلاد والی‌زاده سپرده شده است. رضا اطری که همیشه به نفس‌گیری خوب و قدرت بدنی شهرت داشته در 61 کیلو روی تشک می‌رود. در 65 کیلوگرم نیز «رحمان بی‌رحم» را خواهیم داشت. یک ستاره جذاب که تا امروز هرچه طلا در مسیرش بوده را درو کرده و حالا شانس اول قهرمانی در این وزن به حساب می‌آید. در 70 کیلوگرم، دوبنده تیم ملی به امیرمحمد یزدانی سپرده شده است. پسری جوان و پرانرژی که دیگر نباید اشتباه دوره قبلی را تکرار کند و این بار باید با تمرکز زیاد تا لحظه شنیدن صدای سوت پایان وقت مبارزه، به نبرد ادامه بدهد. در 74 کیلوگرم نیز یونس امامی روی تشک مبارزه خواهد کرد. یک کشتی‌گیر به شدت فنی و آماده که همیشه فنون زیبایی را در مسابقه‌ها به رقبا می‌زند. محمد نخودی نیز نماینده وزن 79 کیلوگرم کشتی ایران است. 

در 86 کیلوگرم، پهلوان حسن یزدانی باز هم دعای همه مردم ایران را پشت سرش خواهد داشت. راند جدیدی از مبارزه‌های او با تیلور، به زودی شکل می‌گیرد. حسن این بار آماده است تا رقیب آمریکایی‌اش را شکست بدهد و یک نتیجه دلچسب را روبه‌روی او به دست بیاورد. نگرانی بزرگ در مورد تیم ملی کشتی آزاد، جای خالی کامران قاسم‌پور است. این قهرمان جهان مصدوم شده و نمی‌تواند در 92 کیلوگرم به میدان برود. به جای او امیرعلی آذرپیرا مسابقه خواهد داد. در 97 کیلوگرم، مجتبی گلیج برای ایران کشتی می‌گیرد و در 120 کیلو نیز امیرحسین زارع، باز هم نماینده شایسته ایران است. امیرحسین در اوج جوانی قهرمان دنیا شده و حالا با انگیزه بردن طلایی دیگر به مسابقه‌ها قدم می‌گذارد. در کشتی فرنگی نیز نفرات جذابی در تیم ملی دیده می‌شوند. در 55 کیلوگرم، پویا دادمرز روی تشک خواهد رفت. در 60 کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد مسابقه می‌دهد و در 63 کیلو، ایمان محمدی نماینده کشتی فرنگی ایران است. در 67 کیلو، قهرمان المپیک و جهان محمدرضا گرایی را خواهیم داشت. او موفق‌ترین چهره کشتی فرنگی ایران در چند سال اخیر بوده است.

 در 72 کیلوگرم دانیال سهرابی با رقبا سرشاخ می‌شود. کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی یعنی محمدعلی گرایی هم در 77 کیلو مسابقه می‌دهد. همه در انتظار فنون جذاب او از بالاتنه و به خصوص سنجاب پرنده معروفش هستند. در 82 کیلوگرم، حسن رنگرز علیرضا مهمدی را انتخاب کرده و در 87 کیلو نیز ناصر علیزاده نماینده ایران به شمار می‌رود. در 97 کیلوگرم هادی ساروی برای ایران مسابقه می‌دهد و در 130 نیز امین میرزاده، شانس خوبی برای بردن طلا خواهد داشت. به نظر می‌رسد این دوره از رقابت‌ها، یک دوره جذاب و موفقیت‌آمیز برای کشتی ایران باشد.