از زمان حضور مالکان قطری در باشگاه پی‌اس‌جی، به نظر می‌رسد که این عجیب‌ترین تابستان باشگاه باشد. مدتی قبل بود که خبر دستگیری سرمربی این تیم یعنی کریستوف گالتیه به جرم ارسال یک ایمیل نژادپرستانه علیه بازیکنان تیم در دوران حضور در باشگاه نیس به گوش رسید. با این حال از آن‌جایی که باشگاه تصمیم به قطع همکاری با این مربی گرفته بود، این خبر بازتاب گسترده‌ای نداشت. پاریسی‌ها لوئیس انریکه را به عنوان مربی جدیدشان معرفی کردند تا برای فصل جدید آماده شوند اما ناگهان موج تازه‌ای از اخبار علیه رییس قطری باشگاه به وجود آمد. کار به جایی رسید که حتی پلیس فرانسه به خانه ناصر الخلیفی یورش برد تا بازرسی از او رسما آغاز شود. دلیل این حواشی، به سال 2020 مربوط می‌شود. جایی که یک تاجر فرانسوی-الجزایری به اسم طیب بن عبدالرحمان، در قطر ربوده شد و برای چند ماه مورد شکنجه قرار گرفت. ماجرای این ربایش زمانی جالب‌تر به نظر می‌رسید که سوابق این تاجر مورد بررسی قرار گرفتند. او مدتی قبل از نقش الخلیفی در پرونده اهدای میزبانی جام جهانی 2022 به قطر صحبت کرده و مدعی شده بود که حتی اهدای حق پخش تلویزیونی جام جهانی به بی‌این اسپورت قطر، با دخالت مستقیم رییس پاری سن ژرمن اتفاق افتاده است.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، الخلیفی همه اتهام‌ها را رد کرده و همه تقصیرها را به گردن دستیار سابقش هشام کرموسی انداخته است. کسی که تا سال 2020 یعنی زمان دقیق وقوع حادثه برای مدت 10 سال دستیار الخلیفی بوده و پس از آن از کار برکنار شده است. کرموسی اما اخیرا به اتهام آدم‌ربایی، توطئه و نقض حریم خصوصی، از الخلیفی شکایت کرده است. خلیفی در دفاع از خودش، مدعی شده که هر اتفاقی برای تاجر فرانسوی در قطر رقم خورده، نتیجه فعالیت‌های دستیار سابقش هشام کرموسی بوده است. وکلای او از کمپین گسترده‌ای صحبت کرده‌اند که با هدف بی‌اعتبار کردن رییس باشگاه پی‌اس‌جی ایجاد شده و رسما اعلام کرده‌اند که به دستگاه قضایی فرانسه اعتماد کامل دارند.

سرنوشت این پرونده، روی سرنوشت باشگاه پی‌اس‌جی نیز تاثیر زیادی خواهد داشت. اگر الخلیفی ثابت کند که این آدم‌ربایی کار هشام کرموسی بوده، از هر اتهامی تبرئه می‌شود و بدون مشکل به کارش ادامه می‌‌دهد اما اگر ثابت شود که خود ناصر در این پرونده دست داشته، او باید آماده زندان رفتن شود و طبیعتا مالکیت پی‌اس‌جی را نیز واگذار کند. این نخستین بار است که چنین ابهامات بزرگی در مورد آینده کاری ناصر الخلیفی صورت می‌گیرد. او تا امروز بدون هیچ مشکلی در پاریس مشغول به کار بوده اما حالا نگاه‌های کاملا متفاوتی به این رییس وجود دارد. ماجرای امباپه هم پیچیده شده و همه چیز را کاملا به هم ریخته است. پاریس تابستان خوبی را سپری نمی‌کند و اوضاع این باشگاه چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد. جنگ با امباپه از یک سو، ناتوانی در کسب قهرمانی اروپا و البته پرونده آدم‌ربایی از سوی دیگر، سخت‌ترین روزهای پاریس از زمان ورود مالکان قطری را رقم زده‌اند.