الهه منصوریان ووشوکار تیم ملی ایران که مدتی است برای سازمان wlf چین مبارزه می‌کند، توانست یک برد دلچسب دیگر را نیز رقم بزند تا یک گام دیگر به کمربند قهرمانی این سازمان نزدیک شود.

الهه در حالی روز گذشته در رینگ مقابل حریف چینی خود قرار گرفت که چینی‌ها چند بار تاریخ مسابقه او را جابه‌جا کردند. موضوعی که با توجه به روند تمرینات سنگین و پرفشار منصوریان شرایط را برای او سخت و در برنامه‌هایش خلل ایجاد کرد. با این حال این قهرمان جهان که به گربه سیاه فایترهای چینی تبدیل شده است، روز گذشته در کم‌تر از یک دقیقه حریف خود را ناک اوت کرد تا نشان دهند چقدر برای به دست آوردن کمربند قهرمانی این سازمان مصمم است. با روندی که ستاره ووشوی ایران در پیش گرفته، هیچ بعید نیست به زودی او را در سازمان‌های بزرگ‌تر نیز ببینیم.

البته منصوریان که هدف طلای بازی‌های آسیایی را هم در سر دارد، به این مسابقات هم فکر می‌کند. او پیش از این نیز عنوان کرده بود که حضورش در سازمان wlf و سپری کردن این تمرینات سخت و پرفشار برای ایستادن روی سکوی نخست بازی‌های آسیایی است. در هر حال روز گذشته روز خوبی برای ورزش بانوان ایران بود. روزی که در آن هم تیم ملی فوتبال بانوان با گذشتن از سد اردن و رسیدن به جام ملت‌های آسیا تاریخ‌ساز شد، تیم ملی هندبال بانوان با وجود نرسیدن به سکوی آسیا بهترین نتیجه تاریخ خود را گرفت و الهه نیز یک برد شیرین را رقم زد.