مردود اعلام شدن گل ادینسون کاوانی در دیدار با تاتنهام، سرمربی شیاطین سرخ را به شدت عصبانی کرد. اوله که باور داشت وی.ای.آر در مردود اعلام کردن این گل مرتکب اشتباه شده، به شدت علیه این تصمیم مصاحبه کرد.

ماجرا از این قرار بود که در این لحظه، سون هیونگ مین به دلیل برخورد با اسکات مک تومینای نقش زمین شد و همین اتفاق کافی بود تا وی.ای.آر گلی که در ادامه راه به ثمر رسیده را مردود اعلام کند. در همان لحظه، سولسشر به شدت علیه داور مسابقه موضع گرفت. او و تیمش این بازی را بردند و اتفاقا گل برتری را نیز خود کاوانی به ثمر رساند اما جالب این بود که حتی در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه هم تنش لفظی دو مربی در این مورد ادامه داشت. سرمربی قرمزها با انتقاد شدید از رفتار سون در این صحنه، صحبت‌های تندی علیه این بازیکن به زبان آورد:«این اتفاق شرم‌آور بود. سون طوری نقش زمین شد که انگار با یک آسیب جدی روبه‌رو شده است. اگر در خانه ما پسر من چنین کاری انجام بدهد، مطمئنا هیچ غذایی به او نخواهد رسید. ما قرار است مردانه فوتبال بازی کنیم. نه اینکه با یک برخورد ساده، این‌چنین دیگران را فریب بدهیم. البته ما مقابل سون فریب نخوردیم. این داور بود که فریب خورد!»

بلافاصله هم نوبت ژوزه مورینیو بود که با لحنی تند و البته جنگ و جدل‌های همیشگی، پاسخ‌ سرمربی حریف را بدهد. مورینیو که به شدت از صحبت‌های اوله تعجب کرده بود، این شگفتی را با رسانه‌ها در میان گذاشت:«شنیدن چنین حرف‌هایی واقعا عجیب است. شما به عنوان یک پدر، همیشه وظیفه دارید که غذای فرزندان‌تان را تامین کنید. حتی اگر لازم است باید برای چنین کاری دست به دزدی بزنید! سون هیونگ مین بسیار خوش شانس است که پدری بهتر از اوله‌گنار سولسشر دارد!» جالب اینکه حتی پای فرزند اوله هم به این دعوا باز شد و او پاسخ حرف‌های مورینیو را داد:«همه پدر من را می‌شناسند. خانواده مهم‌ترین اولویت او است. من هرگز مثل سون خودم را این‌چنین به زمین نمی‌اندازم. همه می‌دانند که مورینیو فقط می‌خواهد حواس‌ها را از شکست‌های تیمش پرت کند!» بدون شک این دعوا به عنوان یکی از عجیب‌ترین درگیری‌های لفظی این فصل لیگ برتر به یاد آورده خواهد شد. اصلا عجیب نیست که ژوزه مورینیو در متن چنین دعوایی قرار داشته باشد. چراکه او پیش از این نیز با مربیان مختلفی وارد درگیری شده اما این اولین بار است که اوله نیز در چنین وضعیتی دیده می‌شود. او همواره یک مربی بسیار آرام و بی‌حاشیه بوده اما حالا چهره تازه‌ای از خودش به نمایش گذاشته است.

فارغ از محتوای صحبت‌های او که کمی انتقادبرانگیز به نظر می‌رسد، عصبانیت این مربی درست همان چیزی است که هواداران یونایتد به دنبالش هستند. چراکه نمی‌توان با آرامش همیشگی در چنین لیگی نتیجه گرفت. منچستر تنها تیمی است که هنوز می‌تواند سیتی را در مسیر قهرمانی لیگ تعقیب کند اما ایستادن در رده دوم جدول هم یک موفقیت برای این تیم محسوب می‌شود.