پانزدهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان از روز یکشنبه با حضور نمایندگان ۱۰۲ کشور در شهر شانگهای چین آغاز شد و روز گذشته این رقابت‌ها با قهرمانی ووشوکاران ایرانی به پایان رسید. در پایان پانزدهمین دوره مسابقات جهانی ووشو، تیم ملی مردان و بانوان ساندا با کسب هشت مدال طلا موفق شدند در مهد ووشوی دنیا عنوان قهرمانی را از آن خود کنند. چین که به واسطه قهرمانی ساندا در دوره قبلی رقابت‌ها زخم خورده بود این بار در خاک خودش مغلوب جوانان ایران شد. در پایان این مسابقات، چینی‌ها با کسب ۶ مدال طلا، یک نقره و یک برنز نایب قهرمان این دوره از مسابقات شدند و ویتنام با کسب یک مدال طلا، دو  مدال نقره و دو مدال برنز در سکوی سوم قرار گرفتند. ضمن اینکه در پایان این رقابت‌ها در مجموع دو بخش ساندا و تالو تیم ملی ووشوی ایران با ۹ مدال طلا، دو نقره و یک برنز به عنوان نایب قهرمانی رسید. چین با ۱۴ طلا، یک نقره و یک برنز سکوی قهرمانی را از آن خود کرد و هنگ‌کنگ با پنج مدال طلا، چهار مدال نقره و یک مدال برنز به مقام سومی رسید.

محمدعلی مجیری در این رقابت‌ها مدال طلای انفرادی مسابقات تالو را از آن خود کرد. هانیه رجبی نیز دو مدال نقره در این رقابت‌ها به دست آورد. زهرا کیانی نیز مدال برنز این مسابقات را کسب کرد. نکته مهم نیز این است که محسن محمدسیفی، شهربانو منصوریان و مریم هاشمی پنجمین مدال طلای خود را در این رقابت‌ها به دست آوردند و الهه منصوریان نیز که طلایی شد در این رقابت‌ها پنج مدال در پنج وزن مختلف کسب کرده است. 

محمدعلی مجیری، الهه منصوریان، شهربانو منصوریان، مریم هاشمی، عرفان آهنگریان، محسن محمدسیفی، یوسف صبری، میلاد عارفی مقام و علی خورشیدی طلایی‌های ووشوی ایران بودند. همچنین هانیه رجبی موفق به کسب دو مدال نقره شد و زهرا کیانی نیز برنز این رقابت‌ها را به دست آورد. این بهترین نتیجه تاریخ تیم ملی ووشوی ایران از نظر مدال‌آوری در مجموع دو بخش زنان و مردان در مسابقات جهانی محسوب می‌شود. همچنین رسیدن مجیری به مدال طلا در سن ۱۸ سالگی، دو نشان نقره هانیه رجبی و برنز زهرا کیانی نیز نشان از عملکرد موفق تالوکاران ایران دارد. اما کار بزرگ را در این مسابقات محسن محمدسیفی کاپیتان تیم ملی انجام داد. مسابقات ساندا در هفت وزن زنان و ۱۱ وزن مردان برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به اعزام پنج نماینده در بخش مردان و سه نماینده در بخش زنان می‌باشد. در واقع در بخش ساندا رده‌بندی نهایی تیم‌ها بر اساس هشت مدال محاسبه می‌شود که سیفی نماینده چین را در نیمه‌نهایی شکست داد و مانع از حضور یک سانداکار میزبان به دیدار نهایی شد.